Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe her som trener på Elexia?

Jeg og samboeren vurderer å melde oss inn men, jeg lurer på en del ting.

Har sendt dem en mail, men klarte selvsagt å glemme å spørre om en ting og jeg er så utålmodig at jeg ikke klarer å vente til jeg får svar.

Ut i fra nettsiden deres forstod jeg det slik at du kan kjøpe klippekort på PT, noen her som vet hva et slikt kort koster?

Har dere gode erfaringer med Elexia?

AnonymBruker
Skrevet

Elexia kjenner jeg ikke til, men jeg har god erfaring med Elixia :)

Anonym poster: a61cb6c883ede7f3252b6cb5a9dd4025

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med elixia! Det er DYRT, men er verdt pengene! De tilbyr mange ulike gruppetime og du kan også trene på egenhånd. PT har jeg ingen erfaring med, men en venninne av meg har brukt det og var veldig fornøyd. Det er alltid rent og hyggelig der - også i dusjene. Eneste minuset er at badstuen ofte er felles, så man må ha ned badetøy.. Det synes jeg er litt tungvint! De som jobber der er blide og behjelpelige om det er noe man lurer på.

Jeg vil anbefale dere å melde dere inn!

...jeg har forresten aldri blitt påpresset tilbud mens jeg har vært medlem. .... Når jeg ikke var medlem derimot - da drev de omtrent telefonterror!

Skrevet

Sorry skriveleif :P

Og takk for svar så langt, håper på flere!

Skrevet

Jeg likte ikke Elixia... Var rett og slett ikke stedet for meg, klarte aldri å trives. Nå har jeg meldt meg inn i et lite lokalt treningssenter - og endelig klart å finne treningsgleden :bolledeig: Når det er sagt så vil jeg tro det er med treningssenter som med alt annet, det som passer for en passer kanskje ikke for en annen. Så jeg anbefaler deg likevel å teste det ut :)

Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har vært medlem av flere forskjellige treningssentre, og før jeg var på Elixia var jeg på freshfitness (et billig). Elixia er sinnsykt mye dyrere (selv om jeg "bare" betaler studentpris), men det er så sinnsykt verdt det. Jeg kan ikke forklare det med annet enn at jeg virkelig TRIVES der. De har masse ansatte som alle er kjempehyggelige, de har store, fine, åpne, lyse og rene lokaler. Stoore garderober, masse gruppetreningstilbud, gratis frokost, mer enn nok utstyr (der jeg trener ihvertfall. Har feks aldri opplevd kø på tredemølle, slik jeg har hørt andre her inne beskriver). I det hele tatt er jeg veldig fornøyd. Og har aldri opplevd at de har presset på kunder noen ting.

Pt har jeg ingen erfaring med

Skrevet

Er ikke de kjent for å mase masse på kundene, presse på dem forskjellige tilbud osv?

Jeg har trent på Elixia i 4 år og de har aldri prøvd å presse på meg noe slags tilbud.

Jeg er veldig fornøyd med Elixia, hyggelige ansatte og rene lokaler.

Skrevet (endret)

.

Endret av Samaysa
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt at utmeldte kunder har fått masse telefoner for at de skal begynne å trene igjen.

Det kan jeg skrive under på. Da jeg sa opp pga. flytting til utlandet ringte de til stadighet for å høre hvordan det gikk med treningen, og om jeg ikke ville komme tilbake til Elixia. Ekstremt irriterende.

Anonym poster: f497a0370c4b2e85db3fa5685612e9b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...