Gå til innhold

Skal jeg slå meg til ro nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Beate
Skrevet

Hei alle der ute!

Jeg er så usikker på en ting.. og det er om jeg skal slå meg til ro og bli gravid nå med kjæresten min.

Vi har vært sammen i 3 år, litt av og på. Han er 27 år og vil veldig gjerne få barn nå. Jeg er 20 år og er enda litt usikker.Jeg er ferdig med vgs. og snart ferdig med lærlingtiden min, og skal fortsette på samme sted i fast jobb.

Har jo ganske lyst å bli gravid, men er usikker på om jeg kommer til å klare det.

Bør jeg slå meg til ro med min første kjæreste siden vi har et solid forhold nå, eller bør jeg leve livet ut litt mer først?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Personlig ville jeg nok ventet litt(jeg er 25 og ikke klar for barn, hus og bil på lenge!). Selv om jeg skjønner at samboeren din har lyst på barn, så er jo du knapt myndig, gått fra å bli regnet som barn til voksen. Sier ikke du er umoden altså, men personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk vil binde seg med barn og mann så himla tidlig, så fremt ikke dette er noe de ønsker sterkt og inderlig selvsagt. Du må nesten bare vurdere det selv; er DU klar for barn, hus og alt som hører med? Dere er jo begge unge, det er ikke som om tiden holder på å løpe ut for dere akkurat sånn rent biologisk sett:)

Anonym poster: 477d825e56de910d2668639bc6682f48

Skrevet

Ikke la deg presse til å få barn. Du er fortsatt ung. Jeg hadde ikke slått meg til ro med min første kjæreste i den alderen, samme hvor stabilt forholdet var.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...