amatøør Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hei dere! Jeg har alltid farget og klippet håret mitt hos en frisør, men er for tiden student og dessverre har jeg ikke penger til å gjøre dette hos frisør. Jeg skal ikke gjøre noen drastiske endringer, men siden jeg har kommunegrått hår er jeg lysten på å gi det en litt mer gyllen farge - noe rundt 6.0 (mørk blond) Er jo en drøss med hjemmefarger å ta av, men er opptatt av at fargen ikke inneholder en drøss med skadelige og allergifremkallende midler. Er det noen som har prøvd en "snill" hårfarge, og som kan anbefale/ikke anbefale? Jeg har ikke lyst på hennafarger. Eller finnes det noen alternativer til å farge håret for å "fjerne" kommunegrått hår? :-)
Wonders Skrevet 18. mars 2013 #2 Skrevet 18. mars 2013 (endret) uten allergi er nesten umulig, da vi alle reagerer forskjellig. Det må prøves på en liten del av huden hver gang du skifter merke. Henna som mange utenlandske bruker er helt naturlig og gir vakker farge om du har mørkt hår... I mange kobberfarger...Lekkert Ellers bruker jeg Endret 18. mars 2013 av Wonders 1
amatøør Skrevet 20. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2013 uten allergi er nesten umulig, da vi alle reagerer forskjellig. Det må prøves på en liten del av huden hver gang du skifter merke. Henna som mange utenlandske bruker er helt naturlig og gir vakker farge om du har mørkt hår... I mange kobberfarger...Lekkert Takk for svar. Jeg synes det er pent med hennafarger/kobber, men mitt hår har en tendens til å trekke veldig på rødfarger, så tror jeg skal styre pent unna henna. Jeg er mest opptatt av at det skal være lite av PTD og PPD i produktene jeg da, og helst uten ammoniakk :-/ Men, men.. kanskje jeg bare skal gå for musegrått - eller ønske meg frisørgave til jul ;-p
Wonders Skrevet 20. mars 2013 #4 Skrevet 20. mars 2013 (endret) Er nutirsse så bad da? Jeg har brukt den i mange mange år...her er håret mitt? Du må ikke svare altså, for alt jeg vet er den skadelig for andre som ikke tåler denne Endret 20. mars 2013 av Wonders 2
Aphrodite Skrevet 20. mars 2013 #5 Skrevet 20. mars 2013 Er nutirsse så bad da? Jeg har brukt den i mange mange år...her er håret mitt? Du må ikke svare altså, for alt jeg vet er den skadelig for andre som ikke tåler denne Herregud, Wonders!! DU har helt utrolig nydelig hår. Jeg er såå sjalu!!! 1
Wonders Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Herregud, Wonders!! DU har helt utrolig nydelig hår. Jeg er såå sjalu!!! Det er veldig hyggelig å lese, tusen takk Nyyx. Du er jo Nattens Dronning så jeg er ganske sikker på at ditt hår ikke tør å ha en dårlig dag...ehhh natt 1
Aphrodite Skrevet 20. mars 2013 #7 Skrevet 20. mars 2013 Det er veldig hyggelig å lese, tusen takk Nyyx. Du er jo Nattens Dronning så jeg er ganske sikker på at ditt hår ikke tør å ha en dårlig dag...ehhh natt Jeg mener det. Jeg hadde gitt mye for å ha håret ditt. Kan jeg spørre hva du gjør med det? Så utrolig perfekt! Håret mitt har aldri en dårlig natt, nei. Men dager ja.. Huff 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #8 Skrevet 20. mars 2013 sånn hvis du har lyst på noe som ikke er blondt så har jeg lagt min elsk på http://www.iherb.com/Light-Mountain/Hair-Coloring?p=2 fra iherb. Det er helt naturlig harfarge som ikke sliter på håret, og fargen blir utrolig fin. Anonym poster: ed0068af389772072d1eac410e6c5e8c
Wonders Skrevet 20. mars 2013 #9 Skrevet 20. mars 2013 Sorry ts, jeg mener ikke å overta tråen din Håper det er greit at jeg svarer... Jeg mener det. Jeg hadde gitt mye for å ha håret ditt. Kan jeg spørre hva du gjør med det? Så utrolig perfekt! Håret mitt har aldri en dårlig natt, nei. Men dager ja.. Huff Ene bildet er med rettetang og andre med tykk krølltang. Jeg bruker Redken shampoo, balsam og hårkur. Jeg bruker også håroljen Amla fra utenlandsk butikk. Dabur Amla Indian Gooseberry Hårolje med Henna & Brahmi Noen ganger i kvartalet. Lukter godt og lar den være i hele dagen. Siden den lukter sterkt for meg orker jeg ikke sove med den. Og bruker Satin Hair Brush fra Braun som fjerner flyvehår, statisk hår og glatter det ut. Ellers er jeg forsiktig når jeg børster, børster aldri vått hår. 1
amatøør Skrevet 25. mars 2013 Forfatter #10 Skrevet 25. mars 2013 Sent svar, men...Nydelig hår! Det ser absolutt ikke ut til at du tar skade av å farge med nutrisse. Er likevel redd for disse kjemikaliene, har sensitiv hud.. Når det gjelder den naturlige fargen: så ikke noe fargekart?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå