Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Jeg tror venninna mi har noe på gang med eksen sin. Det hadde ikke vært noe problem i mine øyne hadde det ikke vært for; Han er rett og slett ikke en snill person. Jeg vil ikke gå i detaljer men stikkordene er; Egoistisk, svært negativ, lett for å være utro. Da det ble slutt husker jeg venninnen min sa at hun skjønte ikke hvorfor det ikke hadde blitt slutt tidligere. Forholdet var ikke godt for noen av dem. Hun spurte meg rett ut hva jeg mente om han og dette svarte jeg på. Hun sa at neste fyr, om dette var en drittsekk, så måtte de rundt henne si dette til henne. Nå er hun langt nede. Sykmeldt og deprimert. (ikke en direkte årsak av bruddet) Jeg vet at eksen nå er ferdig med å pule rundt ( hans egne ord) og kunne tenkt seg å bli sammen med henne igjen. Hun sier til meg at dette ikke kommer til å skje. Men jeg vet at de har møttes. Det er mye som tyder på at de omgåes kun de to. Og jeg er så redd for henne fordi hun er såpass langt nede og kanskje lett kan overtales til noe som ikke er bra for henne. Hvor mye kan jeg blande meg? Tenker mye på det hun sa da det ble slutt; at jeg måtte si i fra om jeg ante ugler i mosen med den neste fyren hun ble sammen med. Hva sier jeg om hun og eksen blir sammen? Bør jeg si noe? Vi er "godt" voksen så hun bør kunne tenke selv..Men så er hun som sagt veldig langt nede. Jeg føler også at hun prøver å skjule alt dette for meg, hun er sikkert redd for kritikk, eller at hun fremstår som svak om hun forteller at de har hatt kontakt. Noen råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå