AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Jeg klipte meg i går endelig. Jeg ble ikke helt fornøyd. Sitter her og ser på TV med mannen min og i et program ser jeg en dame med den drømmesveisen; supermoderne. Hennes hår er mye mer i henhold til det jeg hadde drømt om på meg selv. Min mann kommenterer dama (ikke håret da men) og jeg føler Ååååh! Noen som kjenner seg igjen? Anonym poster: e929625f6fb5ed51a6c3c4a75ad6a785
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Hva kommenterte han da? Anonym poster: 34398e4af01b3a83111a48376dcc7d83
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Ta med bilde til frisøren neste gang, da vet frisøren hva du er ute etter Anonym poster: 75edada53327cef651418ce3528e04e3
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Håret gror ut igjen, og dersom frisøren bommet bare litt på det du ville ha, så er kanskje ikke lengden helt feil. Det kan også hende du kan style deg til en frisyre du liker bedre, enten med rettetang, hårspray eller.. Det er også ikke alle hårtyper som virker på alle frisyrer. Jeg har feks flere "virvler" i hårrøttene rundt hårfestet, så jeg kan aldri ha rett lugg ned i panna, uansett hvor mye jeg kjemper. Andre har hår som er helt uten fall, og vil aldri få Farah Fawcet(spelling?)-hår...
Staketten Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Og med dette som grunnlag skal du da dumpe mannen din, eller nytte det som eit påskot til å invitera inn postmannen medan mannen din er på jobb? Og kva var problemstillinga, forresten?
Gjest Tirkes Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Og med dette som grunnlag skal du da dumpe mannen din, eller nytte det som eit påskot til å invitera inn postmannen medan mannen din er på jobb? Og kva var problemstillinga, forresten? Om noen kjenner seg igjen i å miste selvsikkerhet med en bad haircut?
Staketten Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Om noen kjenner seg igjen i å miste selvsikkerhet med en bad haircut? Åja, da står ikkje verda til påske.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 Og med dette som grunnlag skal du da dumpe mannen din, eller nytte det som eit påskot til å invitera inn postmannen medan mannen din er på jobb? Og kva var problemstillinga, forresten? Det skjer bare i fantasien din. En postmann har ikke tid til å komme inn for et knull. 1
Gjest Anonym Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 Og med dette som grunnlag skal du da dumpe mannen din, eller nytte det som eit påskot til å invitera inn postmannen medan mannen din er på jobb? Og kva var problemstillinga, forresten? He-he... Ja henger meg på denne, Whats your problem? At du er for lite ´moderne´ for din mann? If so- drop him!
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Jeg har ikke klipt meg kort, jeg er avhengig av å ha hår hengende ned til skuldrene i hvert fall, og foretrekker lenger enn det. Men det var en gang frisøren hadde klipt opp håret så det så ganske tynt ut på sidene av ansiktet. Da fikk jeg helt hetta! Taklet ikke å skulle gå gjennom en helt sommer slik, så jeg fikk sveiset på litt hår på sidene. Var jo litt dyrt, men en nødvendighet. Uansett så tror jeg ikke håret hadde noen innvirkning på hvorfor typen din kommenterte den dama. Menn flest ser bare ikke sånt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå