AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Har slitt med angst i mange år, og går nå hos psykolog og på AAP. Problemet er at psykologen ikke forstår meg i det hele tatt, vi har ingen kjemi. Hun mener at jeg burde begynne å jobbe 100% og hun har sagt dette til saksbehandleren min. Så nå vil de ha meg ut i jobb fra 1. april. Får skikkelig panikkangst, aner ikke hvordan jeg skal klare det. Ønsker en psykolog som kan hjelpe meg til å gå rolig fram, og som forstår meg. Er det lov å bytte psykolog, eller det bare dumt? Er redd jeg kommer til å bli stående uten penger Anonym poster: a586c221877a583bba09d3232e8f54b4
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2013 #2 Skrevet 20. mars 2013 Du kan bytte psykolog når du selv ønsker det. Du er avhengig i å være trygg i et behandlingsforhold. Å være trygg er ikke det samme som om at psykologen er enig med deg. Psykologen din har taushetsplikt ovenfor nav osv. Det er dere sammen som må bli enig i hvilke helseopplysninger som nav får fra psykologen. Jeg gikk til samme psykolog i flere år og fikk god hjelp, med mye. Det var også en del behandlingsmetoder som ikke virket for meg. Nå har jeg skiftet til ny psykolog og føler meg mer forstått og ting går veldig mye bedre. Psykologer er også mennesker, det er ikke alle man har like god kjemi med heller. Spør deg selv om du rømmer fordi du ikke vil jobbe, eller om du har riktige motiver. Uansett kan du skfite psykolog når du selv ønsker det. Du må forvente lang ventetid Anonym poster: 8535196e47fc3f417485923b9eda7eec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå