Gå til innhold

Mann som slår ihjel kattunger f, dealbreaker......

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt kjent med en gårdbruker på sukker, han skriver at han ønsker seg kattunger, han liker de når de er små, men når de blir større slår hadde ihjel og lat katta få nye. Jeg sa at jeg nektet å tro at dette stemmer, men han løy ikke, sier han. Jeg sa at jeg bryter kontakten og han kalte meg sart.

Hva hadde du gjort??

Anonym poster: a4cd876802acc4919c16aaa990186198

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

dumpet ham og sagt fra til dyrebeskyttelsen/mattilsynet. Er ikke sikkert de kan gjøre noe med det dessverre, men da har jeg i hvert fall gjort det jeg kunne.

Anonym poster: c3ac8b0074f80e2ffd9c375cf77bbb43

• Liker 28
Gjest Lille-pus
Skrevet

Forutsatt at dette virkelig stemmer, altså at historien er sann, så ville i alle fall jeg kun sendt en melding om at med hans verdinormner og utdaterte syn så fikk han ha lykke til videre.

• Liker 6
Gjest Gjest
Skrevet

Ehhh. Det er way beyond dealbreaker.

Meld han inn, og glem han . Fyren er jo klin gal!

Skrevet

Herregud for en fyr. Jeg hadde brutt kontakten tvert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ond person! Meld ham til mattilsynet.

Anonym poster: 19af1a5c7de869912d5d4010a2c583e5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvilken kommune han bor i, men hjelper vel ikke å melde til Mattilsynet når jeg kun har bilde og fornavn?

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn å ha videre kontakt med en som gjorde slikt.

Hvis du vet fornavnet og kommunen er det fortsatt mulig å melde, å finne han vil vel da for deres del være vanskeligere dess større kommunen er.

• Liker 1
Skrevet

Å himmel! Ille nok at han dreper pusekatter, man han forteller det til deg også?

Jeg hadde ikke vært interessert i videre kontakt om det så skulle vise seg å bare være tøys fra hans side!

• Liker 2
Skrevet

du MÅ melde dette fra til noen.... !!!!! :(

• Liker 2
Skrevet

Dealbreaker de luxe! Selv om han "bare" lyver om det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bønder har ofte et annet forhold til dyr enn f.eks byfolk, desverre, og jeg tror ikke Mattilsynet kommer til å straffe han om de får vite det og hvem det er som har dette amoralske forholdet til katter.

Anonym poster: bcfd01c7f6400e6cc9d7738f1a8fa231

• Liker 2
Gjest Belus
Skrevet

Sei at du gjerne vil møte han, så han de få mange fine ungar som de kan slå ihel når de går lei.

Eventuelt fortel jævelen nøyaktig kor sjuk han er, dropp kontakten og MELD HAN.

Gjest sophia21
Skrevet

Definitivt dealbreaker! :sjokkert: En sånn person er ikke helt frisk, og psykologiske undersøkelser viser at de fleste som mishandler dyr også vil mishandle kvinner og barn, og er mer tilbøyelige til voldtekt. Hold deg langt unna han, fortell han gjerne hvor syk i hodet han er, og anmeld han om det er mulig, tips dyrebeskyttelsen feks, mulig de vet hvem han er.

Gjest BettyBoop
Skrevet

Har blitt kjent med en gårdbruker på sukker, han skriver at han ønsker seg kattunger, han liker de når de er små, men når de blir større slår hadde ihjel og lat katta få nye. Jeg sa at jeg nektet å tro at dette stemmer, men han løy ikke, sier han. Jeg sa at jeg bryter kontakten og han kalte meg sart.

Hva hadde du gjort??

dealbreaker definitivt. han høres ikke helt go ut han fyren der.
Skrevet

Det er helt sykt - men er det ulovlig? I så fall vil vel Sukker være i stand til å finne ham hvis politiet ber om det.

Skrevet

Hadde kuttet kontaktet tvert. Høres helt sykt ut.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Dyremishandlere er desidert noe av det verste jeg veit. Jeg blir fysisk uvel av slike personer.

Anonym poster: 7edb45f4ceae1b7ed86bce738f7a0c0a

• Liker 3
Gjest Mariah
Skrevet

Dyremishandlere har jeg ingen respekt for! Meld ham til Mattilsynet (vet ikke om de kan gjøre noe, men de burde gripe inn hvis han driver gård) og hold deg langt unna.

Når han er bonde burde han ha innsikt nok til å forstå at man ikke skaffer seg kattunger man ikke vil ha i det lengre løp, og han burde iallfall forstå at man ikke skal drepe dem selv, men ta dem med til vetrinæren for å avlive smertefritt.

Skal ikke påstå at han er psyko, men når han åpenbart skryter av det, ville jeg i det minste stilt spørsmål ved dømmekraft, empati og sosial intelligens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...