Gå til innhold

Sliter med og glemme en gammel flamme:/

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er inn i et nyt forhold nå, med verdens snilleste og beste mann som jeg elsker veldig høyt:) samtidig tar jeg meg selv stadig i og tenke på en annen mann:/ blir så sur og lei meg selv.... What to do??

Anonym poster: f4260447464c4f896976e234fdb9b98f

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakone
Skrevet

Fokuser på alle de negative tingene som du kan med den gamle flammen. Hver gang han dukker opp i hodet, tving deg til å tenke på alt det dårlige :P

Generelt er jeg ikke helt for å tenke negative tanker, det er ikke bra, men akkurat i slike tilfeller funker det faktisk litt :P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg jo veldig slem og fæl! Jeg hadde jo ikke blitt glad hvis han tenkte sånn:/

Gjest Gjest
Skrevet

Det er aldri lurt å gå i et forhold når man følelsesmessig ikke er ferdig med forrige.

Det er en sur felle mange hopper i litt for ofte.

Skrevet (endret)

Der er jeg også,trådstarter. Er sammen med en flott mann,men savner en annen..

Endret av Drømmejenta
AnonymBruker
Skrevet

Det er en veldig vond følelse og det ødelegger forholdet!!

AnonymBruker
Skrevet

Men hva gjør man da, når tiden og årene går og man rett og slett ikke klarer å komme over den gamle flammen?

Skal man være alene for alltif? :(

Anonym poster: 64df1e458c3efcc0f4c511d47c2512da

Skrevet

Men hva gjør man da, når tiden og årene går og man rett og slett ikke klarer å komme over den gamle flammen?

Skal man være alene for alltif? :(

Anonym poster: 64df1e458c3efcc0f4c511d47c2512da

Vanskelig å si! Jeg ser at her ødelegger det vårt forholdet mer og mer. Også pga at jeg savner det livet jeg hadde med den andre mannen . Disse to er veldig ulike. Vist jeg ikke klarer å sortere ut følelsene mine,tror jeg det er bedre å være alene ennsammen med en jeg ikke har tankene & følelsene 100% hos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...