Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Åssen får jeg typen min til å avsløre at han har vært utro?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

skjerp deg.

Anonym poster: 2920e87fd5672e1d3e9f7831ad3812ab

Gjest gjest
Skrevet

skjerp deg.

Anonym poster: 2920e87fd5672e1d3e9f7831ad3812ab

Hva er dette for et svar? Jeg er ikke hun med den kondom-greia altså. Bare så det er klart.

Gjest Elissima
Skrevet

Har du spurt han? Har du bevis? Du får spille på samvittigheten hans, si det er stygt å lyve.

Gjest gjest
Skrevet

Har du spurt han? Har du bevis? Du får spille på samvittigheten hans, si det er stygt å lyve.

Ja jeg har spurt han. Han er veldig vanskelig å tyde. Jeg trenger et annet råd enn å se etter tegn på løgn og sånt.

Gjest Elissima
Skrevet

Men hva sier han da? Ja eller nei eller vet ikke? Er han utydelig så er det et dårlig tegn. Nei da får du høre med kompisene hans da, eller sjekke om det er noen hint på facebooken hans.. meldinger fra noen damer eller noe annet snusk.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Ja jeg har spurt han. Han er veldig vanskelig å tyde. Jeg trenger et annet råd enn å se etter tegn på løgn og sånt.

Hvorfor er du sikker på at han har vært utro da ?

- og hvis du er så sikker... hvorfor i alle dager må du få ham til 'avsløre at han har vært utro' ?

Pass deg så du ikke jager spøkelser.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Hva med å bare ...

.. Gå?

1) Du er sikker på at han er utro. Han er for smart tilrå bli tatt. Du fortjener bedre.

2) Du ødelegger forholdet med dine beskyldninger om utroskap - din trofaste kjæreste fortjener bedre.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis sexlivet deres(du og han) har fått et uvanlig oppsving. Utro menn føler seg som konger med økt sexappetitt når de er utro.

Anonym poster: 580ef9f6cbfef66ada34462604b792ff

Gjest gjest
Skrevet

Han har fortalt en episode, som har noen hull. Og jeg får jævlig vondt i magen av dette.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Han har fortalt en episode, som har noen hull. Og jeg får jævlig vondt i magen av dette.

Og det sa du ikke til ham da du fikk historien ?

I stedet spekulerer du deg frem til at han ha vært utro ? Og nå skal konklusjonen din bekreftes ved alle andre midler enn ved direkte dialog :blink:

Endret av Lille-pus
Gjest Mariah
Skrevet

For det første bør du være sikker på at det er overveiende (og da mener jeg nærmere 85 prosent enn 50 prosent) sikkert at han har vært utro.

Dersom du er det, og han nekter, anbefaler jeg at en av dere pakker tingene og drar. I utgangspunktet er det ikke så viktig om han har vært utro, dersom han gjør deg så usikker (eller du har så lite tillit til ham) at du ikke får tankene ut av hodet.

Om han faktisk er det, fortjener du bedre, og det burde ikke være nødvendig å få håndfaste beviser for å gå videre. Kan du utdype litt mer om historien med hull i? At han forteller noe som er usammenhengende betyr ikke nødvendigvis at han er utro.

Gjest gjest
Skrevet

Og det sa du ikke til ham da du fikk historien ?

I stedet spekulerer du deg frem til at han ha vært utro ? Og nå skal konklusjonen din bekreftes ved alle andre midler enn ved direkte diialog :blink:

Jeg sa det, men han begynte å si at jeg var sprø og at jeg har psykiske problemer. Kort sagt, ramset han opp alt på lista til ei inne på den kondom tråden.

Gjest gjest
Skrevet

For det første bør du være sikker på at det er overveiende (og da mener jeg nærmere 85 prosent enn 50 prosent) sikkert at han har vært utro.

Dersom du er det, og han nekter, anbefaler jeg at en av dere pakker tingene og drar. I utgangspunktet er det ikke så viktig om han har vært utro, dersom han gjør deg så usikker (eller du har så lite tillit til ham) at du ikke får tankene ut av hodet.

Om han faktisk er det, fortjener du bedre, og det burde ikke være nødvendig å få håndfaste beviser for å gå videre. Kan du utdype litt mer om historien med hull i? At han forteller noe som er usammenhengende betyr ikke nødvendigvis at han er utro.

Historien forandrer seg hver gang jeg ber han fortelle hva som skjedde. Hver gang er det noe nytt, og hver gang er en opplysning han oppga forrige gang noe jeg ifølge han må ha dikta opp.

Jeg må vel pakke kofferten min :(

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Jeg sa det, men han begynte å si at jeg var sprø og at jeg har psykiske problemer. Kort sagt, ramset han opp alt på lista til ei inne på den kondom tråden.

Og enda er det så usigerlig viktig å avsløre at din fasit er korrekt ? :klo:

Og hvorfor føler du deg presset til å pakke kofferten din ? (ref. ditt neste innlegg i tråden)

Du bestemmer over ditt eget liv og må ta handling ihht. hva du føler selv.

Edit: Leif.

Endret av Lille-pus
Gjest gjest
Skrevet

Og enda er det så usigerlig viktig å avsløre at din fasit er korrekt ? :klo:

Og hvorfor føler du deg presset til å pakke kofferten din ? (ref. ditt neste innlegg i tråden)

Du bestemmer over ditt eget liv og må ta handling ihht. hva du føler selv.

Edit: Leif.

Syns du tolker mye inn i ting jeg ikke har sagt noe om? Hvilken fasit?

Alt jeg spør om er åssen jeg kan avsløre at en mann er utro.

Jeg føler jeg må pakke kofferten fordi han sier jeg er sprø, og lager trøbbel. At historien hans har hull, har vist ingen betydning?

Gjest Lille-pus
Skrevet

Syns du tolker mye inn i ting jeg ikke har sagt noe om? Hvilken fasit?

Alt jeg spør om er åssen jeg kan avsløre at en mann er utro.

Jeg føler jeg må pakke kofferten fordi han sier jeg er sprø, og lager trøbbel. At historien hans har hull, har vist ingen betydning?

Fasiten er at du har bestemt at han har vært utro.

Det gjorde du i trådens startinnlegg, hovedinnlegget:

Åssen får jeg typen min til å avsløre at han har vært utro?

Du gir ikke inntrykk av at du er usikker på om han har vært utro.

Gjest gjest
Skrevet

Du gir ikke inntrykk av at du er usikker på om han har vært utro.

Nei jeg gir kanskje ikke det inntrykket, men jeg er veldig veldig usikker og sårbar (vondt i magen)

AnonymBruker
Skrevet

Nei jeg gir kanskje ikke det inntrykket, men jeg er veldig veldig usikker og sårbar (vondt i magen)

Dersom du har en så dårlig magefølelse, så er det kanskje best å pakke kofferten og stikke? Noe er ikke riktig her.

Anonym poster: 6f8c97b03390fe23303c82b0b03dc35e

AnonymBruker
Skrevet

Min kone beskyldte meg for utroskap selv om jeg var 100% trofast. Jeg tok opp problemet med disse beskyldningene flere ganger, uten at det hjalp. Til slutt ga jeg faen og var utro. I og med at jeg uansett ble mistenkt, kunne jeg like gjerne unne meg en relasjon til en oppegående og trygg kvinne som jeg idag er gift med.

Min forrige kone fikk det akkurat slik hun ville og inntok århundrets offerrolle med påfølgende drittsekk karakteristikker av meg på forum som dette. Snakk om drittkjærring. Måtte hun bli alene for alltid.

Anonym poster: 548eab86869fb38ec3c0902f21feb5b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...