Gå til innhold

Flere her som ikke liker sjokolade?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Får dere ofte denne reaksjonen: :hakeslepp: ?

Sjokolade er virkelig noe av det verste jeg vet. Elsker godteri, men sjokolade går ikke ned. Folk synes dette er veldig rart, og hisser seg veldig opp når jeg sier at jeg ikke liker sjokolade :fnise:

Det må da finnes flere som meg der ute?

Anonym poster: 0c98def3c7016e4a0c23ea3036b06634

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldiggrisen! Da slipper du unna mange fristelser. :jepp:

Men det er kanskje upraktisk i en del sosiale sammenhenger?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke sjokolade. Liker snop uten sjokolade i!

Feks.. Seigmenn! :)

Hender jeg spiser bittelitt sjokolade, feks en stripe kvikklunsj, men så er det ikke godt mer.

Anonym poster: a10a4113d3e69c74db301d308927da29

AnonymBruker
Skrevet

Og ja, hvis jeg sier "jeg liker egentlig ikke sjokola.." så får jeg ikke fullført setnigen før folk reagerer som om jeg skulle kalt barnet deres horunge.

Anonym poster: a10a4113d3e69c74db301d308927da29

Gjest winston
Skrevet

Jeg liker sjokolade, men får sjelden lyst på det. Er mange andre ting jeg liker bedre enn sjokolade, det meste egentlig.

Skrevet

Jeg er så utrolig misunnelig på dere som ikke liker sjokolade, så når noen sier til meg at de ikke liker sjokolade er min første tanke denne: "så heldig du er!"

:heks:

• Liker 1
Gjest proteinet
Skrevet

Jeg hadde blitt misunnelig.

Da jeg var liten kunne jeg ikke fordra sjokolade og spiste det så og si aldri, det er først nå i tyveårene at jeg har begynt å like sjokolade.

Skrevet

Jeg er heller ikke begeistret for sjokolade, og kjøper det aldri. Kan presse i meg en bit i selskap for "syns skyld". ;) Men saltsnop derimot... :)

• Liker 1
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kan ikke si at jeg ikke liker sjokolade, men det er sp mange andre ting som jeg er mer glad i. Spiser gjerne det av og til, men det er ikke det beste jeg vet. Og absolutt ikke noe jeg kjøper hver eneste helg.

Skrevet

Jeg blir virkelig helt :sjokkert: når noen sier at de ikke liker sjokolade. Det er jo sjokolade! :bond:

Skrevet

Jeg elsker sjokolade, men for samboeren min er det ikke akkurat førstevalget. Han liker best surt og salt. Jeg syns han er raaar! :fnise:

Skrevet

Jeg liker heller ikke sjokolade:) Det gjør visst heller ikke lillebroren min. Jeg var vel midt i tenårene da jeg fant ut at sjokolade ikke er så godt allikevel, så da slutta jeg å spise det på stedet:) Men skal sies at jeg en sjelden gang iblant får kick på noen forskjellige sjokoladetyper, men det er så himla sjelden(typ 1 gang i halvåret).Da spiser jeg litt sjokolade, og neste dag er sjokoladesuget borte for det neste halvåret. Ren melkesjokolade har jeg aldri lyst på, så det har jeg ikke spist på minst 9 år.

Skrevet

Kjære deg, du vet ikke hva du går glipp av :P

AnonymBruker
Skrevet

Hehe bra vi er flere!

Jeg klarer virkelig ikke å få ned en sjokoladebit. Har aldri klart det. Melkesjokolade er vel aller verst. Og hvit sjokolade. Og kokesjokolade. Hehe all sjokolade er pyton! Hadde kanskje klart å spise en liten bit hvis jeg fikk betalt for det.

Anonym poster: 0c98def3c7016e4a0c23ea3036b06634

Skrevet

Jeg liker ikke sjokolade. Er ganske kresen på godteri, så det eneste jeg liker omtrent er tyrkisk pepper, kjærlighet og is :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...