Gå til innhold

Hvem tror du hadde vunnet?

8 stemmer

1. 1. Hvem hadde vunnet?

• Petter Nothug Jr
      4
    • Marit Bjørgen
      4

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis Marit Bjørgen og Petter Northug Jr. hadde møttes på en 30 km, hvem tror du hadde vunnet og hvorfor?

Anonym poster: 8cd25d9cf1b2df43fa145af55cc6d1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morsomt.

AnonymBruker
Skrevet

Haha. Husker de møttes i en sprint, der Bjørgen fikk begynne med et kjempeforsprang. Northug vant veldig lett likevel.

Kan diskutere hvem som er mest imponerende, der er Bjørgen fullt på høyde, men i en ren duell vinner selvsagt Northug lett som bare det.

Anonym poster: 085c6021bcee92f6033aaf154ecb3382

Gjest Lypcha
Skrevet

Haha. Husker de møttes i en sprint, der Bjørgen fikk begynne med et kjempeforsprang. Northug vant veldig lett likevel.

Kan diskutere hvem som er mest imponerende, der er Bjørgen fullt på høyde, men i en ren duell vinner selvsagt Northug lett som bare det.

Kult! Er det lenge siden? Jeg hadde heid på Bjørgen, men hvem som hadde vunnet aner jeg ikke! Sikkert Northug.

AnonymBruker
Skrevet

Det er et par år siden nå, under bysprinten i Mosjøen. Han fikk juling i herresprinten, røk ut i kvarten, men gikk også en duell mot Bjørgen. Vant ganske greit.

Men jeg har forsåvidt større sans for Bjørgen enn Northug, selv om jeg liker begge to. Ville dog neppe vært noen reell duell med mindre Bjørgen fikk et stort, stort forsprang, selv om det hadde vært moro å se på :)

AnonymBruker
Skrevet

Et eksempel på forskjellen er slalåmbakken i Tour de Ski. Johaug er knusende overlegen på damesiden, fullstendig overlegen alle andre, men hadde likevel ikke vært topp 40 hos herrene i den bakken i år. Det er stor idrett, men de fysiske forutsetningene er så forskjellige at det ikke blir jevnt.

Gjest Skogmann
Skrevet

Selvfølgelig er det slik at en topptrent mann alltid slår ei topptrent kvinne. Men hvorfor skal det være noen konkurranse mellom kjønnene? Bjørgen er imponerende godt trent, og hadde slått 99% av alle menn i løypa. Unnskyld..99,9%.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...