Gå til innhold

Hvor kan jeg være med på et fotokurs?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Alle" snakker om fotokurs, men nå har jeg snart googlet i hjel "fotokurs" uten hell! Ser at det finnes i Oslo og de andre store byene, men ingen her i mitt område. Bor i nærheten av Ålesund. Eneste jeg har funnet er naturfotokurs, men jeg er på leting etter et mer generelt fotokurs der jeg kan lære det mer grunnleggende for å ta fine bilder.

Hvor finner jeg disse fotokursene alle snakker om?

Anonym poster: 03dd0b6748fa95485c5c7d361fe52ca5

Videoannonse
Annonse
Gjest Mariah
Skrevet (endret)

Vet ikke om de arrangerer det i Ålesund, men Folkeuniversitetet tilbyr fotokurs (mot betaling, selvsagt) i ulike byer. Folkeuniversitetet holder iallfall til der, kanskje du kan sjekke om de tilbyr det på websidene deres? Alternativt er det mulig å ta kontakt med en privat fotograf, og prøve å arrangere noe på egen hånd (du velger fotograf, avtaler pris, og annonserer kurset i lokalavisa. Husk da å avtale at kurset bare arrangeres om nok deltakere melder seg på.) Vi hadde mini-fotokurs på utdrikningslaget til ei venninne (jeg kunne mesteparten fra før, da jeg jobber litt med foto), men var veldig gøy! Om du har andre kreative venninner/bekjente kan det være en gøy ting å gjøre sammen for eksempel.

Endret av AmberRose
AnonymBruker
Skrevet

Bor en båttur fra Ålesund og har sett i lokalavisa her at et slags fotolag drar på byvandring og turer hvor de fotograferer og så blir bildene presentert i avisa. Kanskje du kan bli med der og så kan de lære deg litt underveis.

Jeg tok et kurs i bergen, men husker ingenting fra gang til gang jeg er ute og knipser, så går med huskelappen vi fikk på kurset i veska. Hva slags kamera har du? Kan scanne huskelappene til deg så har du en start om du er helt fersk. :)

Anonym poster: bc5a5950975843a134c5b0c3223a37a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...