Gå til innhold

Stekte nudler

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvordan lager man det?

Hvilke nudler bruker man?

Hva har man ved siden av?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kok nudler, de du liker best, selv er jeg veldig glad i yum yum og en gang i blandt bruker jeg risnudler (hvite tynne) etter de har kokt, heller du av vannet og tar de i en stekepanne. Selv er jeg veldig glad i fillipinsk soyasaus så jeg heller over det pluss litt sesamolje og steker til jeg føler de er nok stekt.

Hva jeg har til varierer. Noen ganger kakker jeg et egg eller to oppi mens jeg steker, andre ganger tar jeg oppi biff, kylling eller skinke og grønnsaker. Det er egentlig bare fantastien som setter stopp. Men for meg er ikke stekte nudler det samme uten fillipinsk soyasause og sesamolje, det er et must!:-)

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Takk for svar :)

Skal se hva jeg får til da. Jeg er helt ny på å lage mat, så prøver meg litt frem.

Når du har i eggene, hvordan gjør du det? Skal de kakkes i midten liksom, og røres inn i nudlene etterpå?

Skrevet

Det er sikkert en smakssak, men ja jeg bare slenger de rå oppi sammen med nudlene og rører det rundt og sammen. En venn av meg liker å steke eggene litt først, type eggerøre også helle nudlene over når eggerøra nesten er ferdig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...