Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Bruker til vanlig shampo og conditioner som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg har nå begynnt å svømme tre morgener i uka, og det er veldig upraktisk å bruke conditioner på svømming. Synes liksom ikke jeg får skyllt godt nok ut når dusjen sitter fast langt oppe på veggen, og synes ikke det er så lett å få vaska ryggen ordentlig etterpå heller, uten å dra med meg ryggskrubb på svømminga og det gidder jeg virkelig ikke.

Har i det siste brukt opp en rest av en leave-in conditioner fra Body Shop, men denne lages ikke lengre. Var heller ikke sånn super-fornøyd med den. Nå som jeg skal kjøpe ny håper jeg at noen har tips om et godt produkt til meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Myumi
Skrevet

Wella System Professtional (SP) har en serie med deilige leave-in balsam'er. Bare velg en som passer din hårtype.

Skrevet
Wella System Professtional (SP) har en serie med deilige leave-in balsam'er. Bare velg en som passer din hårtype.

Henger meg på denne. Jeg bruker selv Wella SP, ikke balsam da, men shampoene deres er de beste jeg har prøvd i allefall, så jeg tviler ikke et øyeblikk på at balsamene er like bra.

Skrevet

Takk skal du ha, får prøve det :)

Gjest Constanze
Skrevet

Joico har en som er god, men jeg husker ikke det nøyaktige navnet. K-Pak Reconstruct eller noe lignende.

Skrevet

Får prøve i tur og orden, og se hva som passer mitt hår. Hater å se ut som en høysåte bare fordi jeg har svømt.

Gjest Myumi
Skrevet

Wella SP gir nok mer fuktighet til håret enn Joico K-Pack, jeg vil tro at SP er bedre når du skal bruke den i forb. med svømming. Klorvann tørker ut hår som bare rakkern.

Skrevet

Nå bruker jeg også badehette for å beskytte håret, men synes likevel det blir stivt og ekkelt etter en tur i svømmehallen.

Gjest Anonymous
Skrevet

KMS Silker Leave-in Treatment kan også anbefales.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...