Fakse Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Hei jenter! Bruker til vanlig shampo og conditioner som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg har nå begynnt å svømme tre morgener i uka, og det er veldig upraktisk å bruke conditioner på svømming. Synes liksom ikke jeg får skyllt godt nok ut når dusjen sitter fast langt oppe på veggen, og synes ikke det er så lett å få vaska ryggen ordentlig etterpå heller, uten å dra med meg ryggskrubb på svømminga og det gidder jeg virkelig ikke. Har i det siste brukt opp en rest av en leave-in conditioner fra Body Shop, men denne lages ikke lengre. Var heller ikke sånn super-fornøyd med den. Nå som jeg skal kjøpe ny håper jeg at noen har tips om et godt produkt til meg.
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Wella System Professtional (SP) har en serie med deilige leave-in balsam'er. Bare velg en som passer din hårtype.
Arkana Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 Wella System Professtional (SP) har en serie med deilige leave-in balsam'er. Bare velg en som passer din hårtype. Henger meg på denne. Jeg bruker selv Wella SP, ikke balsam da, men shampoene deres er de beste jeg har prøvd i allefall, så jeg tviler ikke et øyeblikk på at balsamene er like bra.
Gjest Constanze Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Joico har en som er god, men jeg husker ikke det nøyaktige navnet. K-Pak Reconstruct eller noe lignende.
Fakse Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 25. mars 2004 Får prøve i tur og orden, og se hva som passer mitt hår. Hater å se ut som en høysåte bare fordi jeg har svømt.
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #7 Skrevet 25. mars 2004 Wella SP gir nok mer fuktighet til håret enn Joico K-Pack, jeg vil tro at SP er bedre når du skal bruke den i forb. med svømming. Klorvann tørker ut hår som bare rakkern.
Suzy Skrevet 25. mars 2004 #8 Skrevet 25. mars 2004 Jeg har gått i svømmehall to ganger i uka hele vinterhalvåret og har brukt Redken sin shampo for sol og klorvann og So Long leave-in conditioner. Kjempefornøyd.
Fakse Skrevet 25. mars 2004 Forfatter #9 Skrevet 25. mars 2004 Nå bruker jeg også badehette for å beskytte håret, men synes likevel det blir stivt og ekkelt etter en tur i svømmehallen.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #10 Skrevet 25. mars 2004 KMS Silker Leave-in Treatment kan også anbefales.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå