Gå til innhold

Leo Ajkic - Guds gave til kvinnen ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han er ikke veltrent eller rik.

Hva er det som gjør denne mannen så attraktiv for mange kvinner ?

(meg selv inkludert :sjenert: )

Hva tenker dere om Leo Ajkic ?

Anonym poster: cf7ee86631f856196f8142b16fec21b9

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

Har ikke fulgt så mye med, men har ikke han litt sånn "bad boy"-image? Mange som tenner på det :wink:

Skrevet

hvor får du det fra at han er guds gave til kvinnen?

Han ville jeg ikke tatt i med ildtang en gang.

• Liker 21
Skrevet

Han er en bad-boy-sweet-talk-pusekatt som sikkert kunne snakket buksene av ganske mange jenter. Jeg synes selv det blir litt for påtatt og kleint, men ser jo at mange liker det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bortsett fra kattekasting har jeg alltid syntes at han er hot :)

Det er badboy- greia som er så tiltrekkende.

Han er så sinnsykt "mann", liksom.

Får meg til å lure på om han er like rå som han ser ut ;)

Anonym poster: cf7ee86631f856196f8142b16fec21b9

• Liker 1
Gjest Cuntzilla
Skrevet

Humor er jo veldig sexy, da! For meg er det nok den kvaliteten jeg tenner aller mest på.

Nå har jeg ikke sett så veldig mye av han, og vi har nok kanskje ikke helt den samme humoren heller. Men så han på Nytt på Nytt her i går, og han glimtet tidvis til med både intelligens og min type humor og jeg tok meg i å tenke at han faktisk var ganske heit.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fra første gang jeg så han på tv har jeg følt avsky over væremåten, så kjenner meg ikke igjen.

Anonym poster: f07a5d5bb35cac08e3e61ac0b2392ff6

• Liker 5
Skrevet

Har bare et ord: HOT.

Men noe kjærestemateriale er han ikke :fy_fy:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Synes ikke han er så attraktiv. I begynnelsen trodde jeg kanskje han hadde noe. Men han er jo litt uttrykksløs, på en måte. Snakker masse, er litt frekk i kjeften, men veldig monoton i stemmen og har lite bevegelse i ansiktet. Kattekastingen er selvsagt ikke bra. Og så er han merkebevisst når det gjelder klær. Virker ganske barnslig. Skjønner jo at han er i media for å tjene penger og vise seg frem.

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, nei! Måten han snakker på er såååå turn off.

Anonym poster: 26a1fb0a9ebc0665bf7af837f5d687a6

• Liker 2
Gjest Surrehodet
Skrevet

Jeg har prata endel med ham, og han er fantastisk morsom. Men litt "enkel".

Holder meg forøvrig utenfor diskusjonen om han er "hot" da jeg ikke går på barnerov :fnise:

Gjest Marsvinet
Skrevet

Han er noe av det ekleste jeg har sett.

Skrevet

Jeg har ikke pratet med han, men oppfatter han slik som Surrehodet sier han er; morsom og litt kort. Kunne sikkert vært en fin kompis, men jeg finner han ikke attraktiv.

• Liker 1
Skrevet

Meh, ikke min type. Tror ikke vi hadde kommet særlig godt overens. Men ekkel kan jeg fint styre meg å kalle andre mennesker for...

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Ikke min type. Syns han virker litt...frekk, kanskje? Hadde ikke turt å snakke med han for jeg hadde vært redd han hadde gjort narr av meg :P

• Liker 1
Skrevet

Legger merke til at mange prøver å være like kul som han. Av en eller annen grunn føler folk at de må bevise at de å kan være kul når de er i nærheten av han. Det er nok gangsterstilen og den påtatte hip hop kulheten mange tolker som selvtillit. Han snakker veldig direkte og der mange underbygger uttalelser med latter, grimaser og fakter er han helt cool og dermed blir mange usikker på hvor de har han. Likte han det jeg sa, var jeg ikke morsom etc.

AnonymBruker
Skrevet

Han er morsom og da er han automatisk sexy for meg ;) I tillegg er han pen og selvsikker ;) Så han på nytt på nytt i går og han sa noen morsomme ting. Men vil ikke kalle han guds gave :/

Anonym poster: 4b6ca6744bfcc5f5cd256ab4b2389195

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har prata endel med ham, og han er fantastisk morsom. Men litt "enkel".

Holder meg forøvrig utenfor diskusjonen om han er "hot" da jeg ikke går på barnerov :fnise:

Barnerov? Han er 29 ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...