Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en venninne som jeg har vært masse med de siste årene. Hun har en kjæreste som har drevet på med litt av hvert den siste tiden, og nå blitt dømt for smugling av narkotika. Min veninne har vært delvis med på dette, men det har de ikke funnet bevis på, så hun har ikke fått noen straff. Hun har likevell støttet han gjennom rettsaken, og besøker han ofte i fengselet.

Jeg fortalte dette til en annen veninne, og hun ble sjokkert over at jeg kaller denne andre jenta for en "veninne", og at jeg har lyst å bli asosiert med sånne mennesker. Hun sa at hun ville aldri vist seg offentlig med slike folk, og ville kuttet vennskapet tvert.

Jeg har tidligere trodd at mennesker ikke dømmer meg på grunn av mine venner. Men er det slik? Blir jeg asosiert med kriminalitet når jeg er veninne med denne jenta? Ville dere kuttet vennskapet?

Anonym poster: 69ac1988aa6cd7bd892716f78300ccb9

Anonym poster: 409bb46412cc311c5cad150aa8df454f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke kuttet ut vennskapet, hørtes ut som din andre venninne er veldig overfladisk. Ikke bry deg om andre tenker sånn, hvis dette er en god venninne og du ikke synes situasjonen har vært/er ubehagelig ser jeg ingen grunn til å ikke være venn med henne lenger.

Anonym poster: ab8745b5029996ece71c5ed3945c1a5f

• Liker 1
Gjest Lypcha
Skrevet

Det er bare du selv som kan bestemme om du vil ha noe med henne å gjøre.

Selv ville jeg aldri hatt kontakt med noen som driver med narkotika. Da hadde jeg kuttet kontakten med engang!

Gjest Gjest
Skrevet

Litt lite info, men isolert sett, nei. Ironisk nok, så ville jeg dog vurdert å begrense kontakten med venninnen som mente jeg burde kutte kontakten med den andre.

Skrevet (endret)

Kvinner og menn tolker vennskap ulikt. For meg er vennskap å være en venn i nøden.

Endret av waco

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...