Gå til innhold

Pyton - jeg vet ikke om en mail ble sendt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skrevet ferdig en mail, og lagt den ned, fordi jeg ikke skulle sende den riktig ennå.

Etter et par timer oppdaget jeg at dataen hadde restartet seg selv (oppdatering), og at mailen jeg hadde skrevet lå i "kladd-mappen".

Men da jeg skulle åpne den for å legge til en ekstra mottaker, er den "låst", den står som sendt (alternativet "tilbakekall" er aktivt), men den er ikke lagt i mappen "sendte elementer".

Er det noen som har opplevd noe tilsvarende?

Bør jeg regne den som sendt, eller er den bare markert som sendt, siden den ikke ligger i "sendte elementer".

Jeg har prøvd å gjenskape situasjonen, men da har meldingene blitt slettet, ikke lagret eller sendt.

Noen som har erfart noe lignende, eller som kan foreta en kvalifisert gjetting om mailen er sendt eller ikke?

Anonym poster: 9b41404994674a6486f0d9609b947306

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde først dette var et spørsmål om sending av e-post med programmeringsspråket Python, men det er vel heller at det er helt pyton ikke å vite om e-posten ble sendt. =)

Det er for øvrig helt umulig for oss å gjette på om den ble sendt eller ei, så det enkleste er nok å forwarde en kopi av e-posten, hvor du forteller mottaker at du mottok en feilmelding da du sendte den originale e-posten, og at du derfor sender den på nytt i tilfelle den ikke kom frem.

Dersom e-posten nå er "låst" på din maskin, og du ikke får markert teksten, så kan det være et tips å ta et skjermbilde hvor teksten er lesbar. Da kan du i det minste bare skrive e-posten på nytt (les: skrive av bildet), hvilket gjerne er enklere enn å forfatte alt på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...