AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hvis du en dag kom hjem fra jobb og ser at det store speilet om henger på veggen hadde sprekker i seg eller var delvis knust. Du spør datteren din og hun sier sanheten. Hvordan ville du reagert om hun sier at hun la seg oppå det for å late som hun hadde sex med seg selv? Dette skjedde faktisk meg i min ungdom men jeg løy og sa jeg hadde spilt ball inne og at jeg var lei meg for at jeg traff speilet. Fikk husarrest ut i to dager. Vet ikke hva som hadde skjedd om de hadde funnet ut sannheten. Men det var for flaut så jeg løy. Anonym poster: d7ec83d12e0f1796cbedb1aaa9c01748
Gjest Sakone Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Er vel bare positivt om hun er ærlig? All honnør til det! Det som er ille, er jo faktisk de 7 årene med ulykke som nå kommer 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Om datteren min hadde hatt baller nok til å fortelle meg at hun latet som om hun hadde sex med seg selv ved hjelp av speilet, så hadde hun jaggu sluppet husarrest:P Anonym poster: db58107f2302488ffd853d6c0ded235c 6
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Hvis du en dag kom hjem fra jobb og ser at det store speilet om henger på veggen hadde sprekker i seg eller var delvis knust. Du spør datteren din og hun sier sanheten. Hvordan ville du reagert om hun sier at hun la seg oppå det for å late som hun hadde sex med seg selv? Dette skjedde faktisk meg i min ungdom men jeg løy og sa jeg hadde spilt ball inne og at jeg var lei meg for at jeg traff speilet. Fikk husarrest ut i to dager. Vet ikke hva som hadde skjedd om de hadde funnet ut sannheten. Men det var for flaut så jeg løy. Anonym poster: d7ec83d12e0f1796cbedb1aaa9c01748 Akkurat det der tror jeg foreldrene dine ville vært glad til for å slippe å vite. Anonym poster: 976130d32a131a8a28e0d370ece516c2 7
flickan Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Altså, det er ikke noe galt med det, og jeg hadde ikke blitt sint hvertfall. Men jeg hadde synes det var helt greit om tenåringen fant på en hvit løgn der, enkelte ting trenger jeg ikke vite om mine barn. På den annen side er det godt å vite at de antagelig tør å komme til meg dersom de trenger det, også når det gjelder seksualitet. Men her var det liksom ikke noe du trengte hjelp til, annet enn at det var dumt at speilet knuste da. Og det er mulig du hadde fått litt husarrest om det var speilet som jeg har arvet etter farmoren min som er en verdifull antikvitet 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå