Gå til innhold

Gamlingen gjør meg sprø!

Anbefalte innlegg

Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Utblåsningstråd, sitter her å er så j*vli forbanna akkurat nå, og dette burde være en konstruktiv måte å få det ut på.

Yeaah, så for tiden bor jeg med faren min å kona hans pga diverse ting jeg ikke orker å skrive ned da det antageligvis ville fylt ut hele innlegget her.

Saken er at gamlingen gjør meg faen meg gal, han er så på trynet at halvparten kunne vært nok til å få enhver annen mindre tålmodig person til å ville kjøre en 2løps hagle ned i halsen å trekke av.

La oss bare ta et eksempel som skjedde nå nettopp. Jeg har vært litt syk i det siste og lå å sov.

Plutselig hører jeg at det smeller med døra (jeg bor i andre etasje, han i første) Og inn kommer han, fråden siler fra kjeften og fyren er åpenbart i elendig humør. Jeg skvetter naturligvis til å spør han hvor det brenner, Under er regn av brøling, kjefting og generell gnåling oppfatter jeg et par ord, MÅKE SNØ! VERANDA, SKULLE GJORT DET I GÅR!!!, febrilsk prøver jeg å finne ut når jeg hadde lovd han i går å ta den snøen vekk fra verandaen, men jeg klarer ikke å huske å ha sagt noe slikt. Jeg sier til han så rolig som jeg klarer (fordi nå er jeg også litt irritert her) at om han bare venter et par timer så skal jeg ta det, akkurat nå lå jeg og sov å prøver å bli kvitt whatever det er som feiler meg. Da begynte han å brøle enda flere uforståelige ord og ga seg løs på snømåkinga selv. Vel den søvnen kunne jeg tydeligvis bare glemme, for når noe skal skje så skal det f*en meg skje NÅ!!!! vente kan man ikke, det ville være usunt for helsa elrno i guess. Fyren stryker vel med snart uansett så mye som han stresser, blodtrykket må være skyhøyt.

Dette er ikke det eneste eksemplet så klart, fyren er litt av en hykler også på så utrolig mange ting. Gnåler hele tiden om at jeg må rydde her oppe når det slett ikke ser så verst ut her, men nede hos han ser det ut som et bomba horehus, men det er greit, hans feil kan man la passere men mine? Ikke f*en.

Ellers så er han den typen som overdriver enhver bagatell og skal skape drama ut av absolutt alt, nå hadde jeg kommet til skade å legge en sigg på vinduskarmen utenfor, og naturligvis måtte det bli et lite brennmerke av det. Men reagerer fyren som om det skulle være et brennmerke der og ikke noe større? neida i følge han så er jeg i ferd med og herpe hele huset og det er bare et tidsspørsmål før jeg finner frem motorsagen å gyver løs på oppgaven.

Ellers bruker han enhver samtale vi to har sammen enten på å rakke ned på min døde mor eller meg, sier f.eks at aggresjonsprobleme jeg sliter med kommer fra henne og at hun konstant kjefta på meg som liten, jeg kan ikke huske en eneste gang min mor har kjefta på meg, og han der kjefter å skriker konstant. Soo i don't need to be a f**kin rocket scientist to figure this shit out. Det er han jeg har det fra om slikt er arvelig, ikke min mor! Ellers så klager han på min manglende skolegang og mitt dårlige valg innen miljø men klarer faen ikke å se at det er pga hans manglende oppdragelse at jeg ble sånn, ikke pga min mor sin, ting gikk mye bedre med meg etter at jeg flyttet fra han til min mor i 8ende klasse. Alt det gale jeg gjorde og fremdeles til tider gjør begynte jeg med når jeg bodde hos han. Men mr.perfect klarer faen ikke å se sine egne feil, bare andres!

Når jeg går ned for å hente mat/whatever så må jeg være stille som en jævla mus når jeg går i tilfelle han sover, og om jeg skulle bråke for mye med kjøleskapet, vasken, toalettet som spyler ned så får jeg faen høre det også. Men han kan komme brasende inn, smelle med dører å gi generelt faen når jeg sover fordi han har alltid rett og han har alltid en god grunn.

Huff dette ble mye, Skal ikke skrive noen bok her (selv om jeg har materiale nok til å kunne). Men dette er litt av hverdagen jeg går igjennom.

Kan dessverre ikke flytte herfra enda :( Men tro om jeg gleder meg til dagen jeg skal vekk herfra. Blir som julaften ganger 5000.

Nå stikker jeg å tar meg en spasertur i snøstormen slik at jeg slipper å se trynet hans. Arrivederci

Endret av Freakingawesome
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungdommer KAN være utrolig irriterende med den slappe holdningen til å bidra i felleshjemmet. Har en selv. Men det er ingen grunn til å skrike!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Et brennmerke på vinduskarmen på grunn av en sigarett ER alvorlig, en sigarett kan starte brann uten problemer. Om du bor gratis ER det forventet at man tar i et tak hjemme uten å måtte bli spurt. Faren din ER elendig på kommunikasjon og har tydelig problemer med å kontrollere seg. Slik oppfatter jeg saken når jeg leser.

Anonym poster: 168b4741e9c59a1a0144fa2995a680a4

• Liker 9
Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Et brennmerke på vinduskarmen på grunn av en sigarett ER alvorlig, en sigarett kan starte brann uten problemer. Om du bor gratis ER det forventet at man tar i et tak hjemme uten å måtte bli spurt. Faren din ER elendig på kommunikasjon og har tydelig problemer med å kontrollere seg. Slik oppfatter jeg saken når jeg leser.

Anonym poster: 168b4741e9c59a1a0144fa2995a680a4

Brenne huset midt i en snøstorm? jeg tror nok at det skal gå greit. (dessuten så var det en forglemmelse) er ikke slik at jeg planlegger å brenne ned huset, eller ødelegge det på noen som helst annen måte.

Bor ikke gratis.

Ser bedre ut oppe enn nede (støvsuger/vasker annenhver dag)

Skrevet

Hus brenner uansett hvordan været er ute. Tilogmed i striregn! :)

• Liker 16
Gjest Eurodice
Skrevet

Hus brenner uansett hvordan været er ute. Tilogmed i striregn! :)

Dette var vel ikke poenget. Freakingawesome, din far virker alvorlig forstyrret. Det er ikke normalt å oppføre seg slik som han gjør. Hva gjør hans kone? Ingenting? Det er ikke din oppgave å holde orden i den etasjen han og han kone bor. Det at han snakker stygt om din avdøde mor, er horribelt. Det sier mye om ham som person. Kjenner du ingen andre som du kunne få lov å bo hos midlertidig?

• Liker 5
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Kom deg bort så fort du kan. I mellomtida bruket du minst mulig tid hjemme.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

huff jeg føler med deg, faren min var sånn akkurat det samme gjennom hele oppveksten min også.

samme hva jeg gjorde så fikk jeg kjeft, som barn var jeg livredd hvis jeg klarte å søle noe, for selv om jeg tørket opp med en gang fikk jeg jo masse kjeft.

For min del flyttet jeg så fort jeg fikk sjansen ganske langt unna. men jeg merker at oppveksten min har ødelagt meg også.

Anonym poster: 781addd1080f6acf4858fd997e0a2958

Gjest Freakingawesome
Skrevet

huff jeg føler med deg, faren min var sånn akkurat det samme gjennom hele oppveksten min også.

samme hva jeg gjorde så fikk jeg kjeft, som barn var jeg livredd hvis jeg klarte å søle noe, for selv om jeg tørket opp med en gang fikk jeg jo masse kjeft.

For min del flyttet jeg så fort jeg fikk sjansen ganske langt unna. men jeg merker at oppveksten min har ødelagt meg også.

Anonym poster: 781addd1080f6acf4858fd997e0a2958

Yeah, gleder meg til å få orden på ting slik at jeg også kan komme meg laaaaangt vekk, forhåpentligvis aldri snakke med han igjen.

Har iallfall lært en ting oppigjennom og det er at den gang jeg får barn så skal jeg aldri oppføre meg mot dem slik som han har gjort mot meg og mine "søsken".

Det verste er at det er ikke jeg som får gjennomgå mest, men heller stesøstra mi de gangene hun er innom for å besøke sin mor. Er helt jævlig å høre på og hver gang jeg tar hennes side i krangler så åpner helvetes dører seg for fullt. Meh get me the f**k away from this place

AnonymBruker
Skrevet

Syns du virker bortskjemt!

Anonym poster: f99211aeab374ab8cf9421ca3fd3ff20

• Liker 4
Gjest Gjest
Skrevet

På tideå flytte hjemmefra kanskje.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det som gjør innleggene dine irriterende å lese er all engelsbruken din "meh, get me he fuck away" og så videre, får lyst å spørre deg om du er 14 år eller noe..

Men til hovedsaken, faren din virker som han har alvorlige problemer med nervene, tell ned dagene til du endelig kan dra derfra!

Anonym poster: 6e29e095e81637dc8faf004387970c95

• Liker 5
Gjest Freakingawesome
Skrevet

På tideå flytte hjemmefra kanskje.

Tro du meg. Dette er ikke frivillig. Ville heller bodd på hospits. Men når det ikke gikk og nav fikk snusen i at jeg hadde en far som disponerer en leilighet så var det bare å pakke sakene sine å dra.

Grunnen til at jeg har havnet i situasjonen gidder jeg ikke å gå inn på da dette er ett av de mest dømmende forumene jeg har vært inne på (ser på deg AB nr 1-1000) vis fjeset ditt. Lett og være uhemmet kritisk samt tøff i trynet når ingen vet hvem du er. Bare ta en titt på noen youtube kommentarer

Men jeg tar ansvar for hver eneste ting jeg har gjort. Men må det bety å dele hus med en fyr som åpenbart lider av noe som han lar gå utover resten av oss?

AnonymBruker
Skrevet

Tro du meg. Dette er ikke frivillig. Ville heller bodd på hospits. Men når det ikke gikk og nav fikk snusen i at jeg hadde en far som disponerer en leilighet så var det bare å pakke sakene sine å dra.

Grunnen til at jeg har havnet i situasjonen gidder jeg ikke å gå inn på da dette er ett av de mest dømmende forumene jeg har vært inne på (ser på deg AB nr 1-1000) vis fjeset ditt. Lett og være uhemmet kritisk samt tøff i trynet når ingen vet hvem du er. Bare ta en titt på noen youtube kommentarer

Men jeg tar ansvar for hver eneste ting jeg har gjort. Men må det bety å dele hus med en fyr som åpenbart lider av noe som han lar gå utover resten av oss?

Nav kan ikke, med loven i hånd, forlange at din far huser deg. Så da kan du bare si at det ikke var mulig. Går utifra at du er myndig?

Anonym poster: d4d9da8a2f7f2bd8f0fdfe793de32860

Gjest Gjest
Skrevet

Den der blir for tynn for meg ja, pga Nav har ingenting med hvor du bor.

• Liker 2
Gjest Freakingawesome
Skrevet (endret)

Den der blir for tynn for meg ja, pga Nav har ingenting med hvor du bor.

Det er de som står for nødboliger samt hjelp til å skaffe et mer langvarig sted å bo.

Det var lettere å bare annbefale meg å flytte til min far heller enn å gå igjennom det å finne nødbolig. Dessuten så kom de frem til at med min bakgrunn så var ikke et slikt sted noe for meg, da det eneste tilbudet de hadde var noe som vi kalte brakkebyen, der det florerer av dop og kriminalitet. Akuratt dette jeg nå prøver å komme meg vekk fra. I ettertid så innser jeg jo at jeg heller burde ha valgt det fremfor dette men føler egentlig ikke for å krangle noe mer med dem. Har akseptert situasjonen, og innfunnet meg i at jeg lik det eller ei kommer til å bli her en stund. Dette var en utblåsningstråd tross alt.

Kan bare ikke skjønne at slike mennesker som han der kan eksistere eller i det minste ha rett til å få barn. Eneste grunnen til at han ikke har slått meg enda er fordi han vet jeg ikke er 11 lengre. Han vet at jeg kan og vil ta igjen om han løfter en finger på meg.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med å prøve å ligge litt i forkant av problemene heller?

Å ha det ryddig rundt deg bør jo være et minimum for et voksent menneske. Rydd jevnt opp etter deg, så blir det mye mindre arbeid.

Anonym poster: 9faa292d836e1960db7bbf2316888ee8

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke sånn at folk under 18 år og uten inntekt skal forsørges av forledre da? Sånn var det før.

Anonym poster: f8ec28887020e675c48c536b8c0cf5b6

Gjest Eurodice
Skrevet

Hva med å prøve å ligge litt i forkant av problemene heller?

Å ha det ryddig rundt deg bør jo være et minimum for et voksent menneske. Rydd jevnt opp etter deg, så blir det mye mindre arbeid.

Anonym poster: 9faa292d836e1960db7bbf2316888ee8

Har du lest alle innleggene? I nr. 4 forteller han at han vasker/støvsuger i den etasjen han bor i og har det ryddig der. Nede hos hans far ser det ut som et "bombet horehus".

Han bor ikke gratis har han også fortalt. Mener du virkelig at han skal rydde og ordne hos sin far og hans kone i tillegg?

Gjest Gjest
Skrevet

Det er de som står for nødboliger samt hjelp til å skaffe et mer langvarig sted å bo.

Det var lettere å bare annbefale meg å flytte til min far heller enn å gå igjennom det å finne nødbolig. Dessuten så kom de frem til at med min bakgrunn så var ikke et slikt sted noe for meg, da det eneste tilbudet de hadde var noe som vi kalte brakkebyen, der det florerer av dop og kriminalitet. Akuratt dette jeg nå prøver å komme meg vekk fra. I ettertid så innser jeg jo at jeg heller burde ha valgt det fremfor dette men føler egentlig ikke for å krangle noe mer med dem. Har akseptert situasjonen, og innfunnet meg i at jeg lik det eller ei kommer til å bli her en stund. Dette var en utblåsningstråd tross alt.

Kan bare ikke skjønne at slike mennesker som han der kan eksistere eller i det minste ha rett til å få barn. Eneste grunnen til at han ikke har slått meg enda er fordi han vet jeg ikke er 11 lengre. Han vet at jeg kan og vil ta igjen om han løfter en finger på meg.

Hjelpes, Hi viser ikke akkurat at du har boevne, så det at gamlingen friker ut forstår jeg godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...