Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Så, jeg traff denne jenta da, og syns vi "klikka" ganske bra.. Hun sender meg mye meldinger osv. For ca 1 uke siden så spurte hun om hun kunne komme hjem til meg entur å se film eller noe. Det syns jeg jo var meget koselig og vi hadde en fin kveld. Før hun satt seg i bilen å skulle kjøre hjem, så kysset hun meg, og ikke bare 1 kyss men flere. Så fikk jeg meldinger om at hun begynte å like dette osv. Så møttes vi igjen 2 dager senere og alt var fint, kysset meg igjen osv før jeg i det hele tatt rakk å ta initiativet til det selv. Så sendte jeg en mld til henne om at jeg liker henne godt og det skal bli spennende å se hva som skjer, at hun var min type jente osv. Da fikk jeg melding tilbake om at hun var nok ikke helt der jeg var enda osv, men kanskje med tide, hun visste ikke. Jeg ble så sykt forvirret, er ikke dette veldig merkelig? Jeg har ikke så enormt med peiling på å tolke signaler osv, men er det en ting jeg var sikker på, så var det at hun var intressert. Noe annet slo meg ikke engang, sånn som hun holdt på. Hun er 19 og jeg er 21 btw. Noen synspunkter? Fortvilet
Nusseli Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Hon bara leker med dig, antagligen så har du något som ger henne något positivt. Vi har flera av dem på jobbet och det är ganska intressant att se hur pojkarna faller som flugor för de falska små flickorna. De gör ju allt de kan för att bli omtyckt.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Du har nok rett.. Visste det var for godt til å være sant
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Synes ikke du trenger bli så fortvila! Hun viser jo helt klart at hun liker deg! Hvis forholdet fortsetter dom dette så er det jo gode muligheter at hun også bli klar for et "skikkelig" forhold etterhvert. Tenker jeg da. Anonym poster: e796a2e4cc7fbdbdad36db91bd70c7d6
Gjest .-L-. Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Dette går fint, du må bare være laidback.. Trenger ikke å være så frempå med denne jenta, latt hun holde på med meldinger osv som hun gjør. Endret 16. mars 2013 av .-L-.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 ts her. Det ble sykt merkelig mellom oss etter dette, hun er kald som is og jeg merker jeg blir litt irritert. Er hun som har vært frempå, klart det gir meg den selvtillitten jeg trenger for å si til henne at jeg liker henne. Når jeg da åpner meg opp og blir møtt med såpass kalde meldinger osv så blir jeg jo lei meg Har vært i en situasjon før, hvor jeg brukte masse tid og føleser på ei jente som overhode ikke visste hva hun ville. Men det er klart, ting har gått veldig fort her, men det var jo pga henne, derfor jeg ble forvirra hehe.
Gjest .-L-. Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Hun backer off fordi du sa du likte henne godt osv. Slik jente hun er Latt hun gjøre jakten sier nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2013 #8 Skrevet 16. mars 2013 hehe. Så hvordan bør jeg opptre nå da? La hun sende meldinger og ta initiativ? Er vel ikke så mye annet jeg faktisk kan gjøre
Gjest .-L-. Skrevet 16. mars 2013 #9 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Vanskelig å forstå seg på jentene. Hadde du sagt det samme til en annen hadde hun sikkert smeltet Hvis jeg har riktig da, så tror jeg det best om du er laidback. Du kan godt snakke med henne, si hei og slikt, men ikke vis at du vil ha hun. Skader ikke å se etter andre muligheter også. Endret 17. mars 2013 av .-L-.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2013 #10 Skrevet 17. mars 2013 Jaja, da fikk jeg beskjed idag at hun kun ville være venner Hva hun fikk ut av dette og hva hun tenkte kan jeg ikke heelt forstå men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå