Gå til innhold

Hvor mye kalorier får du i deg per dag? Spørsmål for alle

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er ment for alle, både slankere og ikke-slankere.

Var bare nysgjerrig på sånn ca hvor mange kalorier du får i deg man-fredag og i helgene?

Trenger ikke noen detaljert liste over hva du spiser, men spiser du sunt eller usunt?

Og hvordan er kropsfasongen din?

Anonym poster: ca9707f4e38510a23cb8d080f1769e61

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

1500 ca. Spiser vel rundt 2000 og litt mer i helgene. Er tynn (164 cm og 49 kg).

Anonym poster: 8c4355cfa8c0304d768826186b6069d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med at jeg får i meg alt for lite. Ofte bare 8-900 kcal om dagen, men prøver å ligge på 1300. Er lav og normalvektig, 158 cm og 57 kg.

Anonym poster: 8cbd03d9ac4ea60ea6a60b93c4f4576d

Gjest Solsmil
Skrevet (endret)

Prøver å slanke meg. Spiser rundt 1500, noen ganger mer, noen ganger mindre. Prøver å ligge på det nivået i helgene også, men noen ganger går det ikke. Jeg er ikke helt nazi, skal tross alt leve med det. Ellers spiser jeg sunt, prøver å holde meg unna sukker, spiser masse frukt og grønnsaker, kjøtt fisk og fugl. Kropsfasongen min er vel ganske timeglass

Endret av Solsmil
Skrevet (endret)

Mellom 1400-1600 en plass. Noen dager 1300 også

:)

Jeg spiser sunt og kaloriinntaket mitt øker ikke i helgene. Jeg spiser ikke sukker i det hele tatt, så.

Kroppen min er helt grei, er timeglassfigur (tror jeg). Driver med trening å sånt da.

Endret av KaDust
Skrevet

Prøver å få i meg rundt 3500 per dag.

Skrevet

Ukene er det fra 1200-1500

Helgene 1500-1800

AnonymBruker
Skrevet

Så lite folk spiser! Jeg spiser hvertfall 2000 kalorier hver dag, om ikke mer. Går ikke opp, er slank og trener masse. Muligens litt mer i helgene.

Anonym poster: a835eb3d509fd6e147e31409b84db1e4

• Liker 5
Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Trener 3-5 dager i uka, ligger mellom1200-1500 om dagen. Prøver å stramme opp litt, spiser nesten ikke sukker og prøver å spise sunt og variert.

Har timeglassfasong med masse pupper, rumpe og lår.

Edit: Må presisere at jeg er veeeeldig lav.

Endret av Emmanuelle
Skrevet (endret)

2500-3000. Jeg spiser stort sett sunt, men holder meg ikke unna noe spesielt, og hvis jeg får lyst på noe usunt, så spiser jeg det. Tynn.

Redigert for å legge til at jeg trener masse, minst 6 dager i uka.

Endret av Cathrine88
Skrevet (endret)

mellom 1700 og 2300 (avhengig av matlyst, trening, osv..) Går ca 1 time hver dag, og trener lite :)

165 /63 kg pent fordelt :)

Endret av pingelill
Skrevet

Trener 5ganger i uken, ligger rundt 1600-2000 :)

Gjest Tirkes
Skrevet

Ca. 1800, litt mer til helg og fest. Velger å spise godt og variert, og trener heller. Jeg spiser mye grønt og veldig mye fisk. Har også en tendens til å velge skyr eller yoghurt til frokost. Pleier å velge bort ris og poteter og kjører på med mer kjøtt/fisk og grønt. Men er ikke lavkarbo, har ingen tro på det.

Snoper hver lørdag og om jeg drar på kino etc, spiser kake når det blir tilbudt uansett når i uka.

Er normalt slank, tror BMI er på 24, flat mage men litt for store lår og rompe.

AnonymBruker
Skrevet

Rundt 1000 i ukedagene, kanskje litt mer i helgene. Er slank. Trener regelmessig.

Anonym poster: 39711d222ca8dd054e5a4aac0479de9b

Skrevet

Varierer veldig. Den dagen jeg fikk i meg minst denne uka ble det 1150, men dagen jeg fikk i meg mest ble 2600...

Ligger vanligvis på rundt 18-1900 og trener noen ganger i løpet av uka.

AnonymBruker
Skrevet

2500-3000. Jeg spiser stort sett sunt, men holder meg ikke unna noe spesielt, og hvis jeg får lyst på noe usunt, så spiser jeg det. Tynn.

Redigert for å legge til at jeg trener masse, minst 6 dager i uka.

Er ikke det sykt mange kalorier? Eller, ikke for en høy og kraftig mann da, men for en jente? Kanskje jeg har et skrudd syn på vekt og kalorier :sjenert:

Anonym poster: f5cc364f4a6a969ef99593074d9cde29

Gjest Tigress
Skrevet

I dag? Utruleg mykje, trur eg. I det vanlege ligg eg på om lag 1250kcal, men eg er på feittreduksjonsdiett.

Skrevet

Hvordan kan mange av dere spise så lite? Og i tillegg trene? Er dere skikkelig små personer? :klo:

Til vanlig spiser jeg gjennomsnittlig 1800kcal hver dag, og litt mer i helgene. Er 170cm, 57kg. Har en helt normal kropp. Da spiser jeg både sunt og usunt, og trener ikke noe spesiellt mye heller.

Nå som jeg har begynt å trene for å deretter prøve å stramme meg litt mer opp, ligger jeg derimot på ca. 1600kcal hver dag og trener ca 4-5 ganger i uka.

• Liker 2
Skrevet

Jeg vet ikke en gang hvordan man teller kalorier? Er ikke det slitsomt å drive å tenke på det hver dag?

• Liker 2
Skrevet

Hvordan kan mange av dere spise så lite? Og i tillegg trene? Er dere skikkelig små personer? :klo:

Til vanlig spiser jeg gjennomsnittlig 1800kcal hver dag, og litt mer i helgene. Er 170cm, 57kg. Har en helt normal kropp. Da spiser jeg både sunt og usunt, og trener ikke noe spesiellt mye heller.

Nå som jeg har begynt å trene for å deretter prøve å stramme meg litt mer opp, ligger jeg derimot på ca. 1600kcal hver dag og trener ca 4-5 ganger i uka.

Jeg spiser ganske mye, det bare blir lite kalorier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...