Cata Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Er det noen som har erfaring med kombinasjonen androidbasert telefon og mac? Har for tiden iPhone 4 og iMac. Da jeg valgte iPhone så var mye av grunnen at jeg ville slippe synkroniseringstrøbbel mellom telefon og PC. Kombinasjonen Nokia + mac var nemlig ikke helt grei.... Men nå begynner jeg altså å bli nysgjerrig på Samsungs telefoner. Må ha sett for mye reklame for S4... Dessuten bruker mange på jobben dem. Minuset er at jeg mister appene mine og at Samsung har så forbasket digre telefoner... Men synkroniseringstrøbbel vil være toppen av kransekaka... Hvor mye synkroniseringstrøbbel kan jeg forvente meg, dersom jeg om noen måneder bytter telefon og går over til en Samsung?
Skjoldmøy Skrevet 19. mars 2013 #2 Skrevet 19. mars 2013 Ingen problemer hvis du bruker Google Drive i hvert fall. iCloud snakker som kjent ikke med Android, men macen kan synkes mot både iCloud og Google Drive. Du kan forresten fortsette å bruke iPhone uten simkort på WiFi slik at du kan velge å beholde den til bruk av apper som ikke er avhengige av telefonnettet. Det er for tungvint å dra på to telefoner, men jeg har nå min iPhone liggende til hjemmebruk. Jeg var også usikker på størrelsen, men etter kort tid som Samsungbruker synes jeg iPhonen er både tung, kantete og liten. Skjermen på min er ca like stor som hele iPhone4.
Cata Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2013 Ja, men i mitt tilfelle så er det snakk om å synke jobbavtaler via mac hjemme. Min iPhone snakker nemlig ikke med min webmailbruker på Exchange. Forbaska upraktisk, men sånn er det. Synker Samsung via blåtann, eller må man styre med ledning?
Skjoldmøy Skrevet 19. mars 2013 #4 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Mulig du kan synke Samsung og Exchange direkte? Du kan for øvrig synke både med blåtann og WiFi Endret 19. mars 2013 av Skjoldmøy
Cata Skrevet 19. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2013 WiFi ja *henger igjen på tidlig 2000 tall*
Lutetium 71 Skrevet 20. mars 2013 #6 Skrevet 20. mars 2013 Ja, men i mitt tilfelle så er det snakk om å synke jobbavtaler via mac hjemme. Min iPhone snakker nemlig ikke med min webmailbruker på Exchange. Forbaska upraktisk, men sånn er det. Synker Samsung via blåtann, eller må man styre med ledning? Denne android-appen burde gjøre susen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.outlook.Z7&hl=no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå