Enilorac Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Jeg lurer på om noen av dere vet om noe er galt når valpen min bæsjer rett etter hun har spist? Hun gikk til og med fra matskålen med noen få biter igjen for å gå ut å bæsje med en eneste gang. Kan jeg ha startet på nytt fôr for fort? bæsjen er ganske fast hvertfall, så det er jo bra.
Leo Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Det er veldig normalt. Og det er jo ikke slik at det er det hun nettopp har spist som kommer ut igjen.
Guadaloupe Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Det er helt normalt, valper må gjerne på do etter de har spist, det er nok fordi trykket i buken øker når de spiser (mer "masse" inni buken gir økt trykk). Noen mennesker opplever å måtte gå på do etter å ha spist en stor middag f.eks! Det er også veldig vanlig at valpen må på do etter den har sovet også! Lykke til videre!
Enilorac Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2013 Så bra, takk det er logisk. bare begynte å lure fordi hun går mye mer på do nå enn for 1 uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå