isis22 Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Hei har lenge hatt iphone og har kunnet sende og motta mms meldinger hele veien, men det er noen få av mine venner som jeg ikke får sendt til, og de samme får ikke sendt til meg. Hvis de har sendt en mms til meg og jeg i det hele tatt er så heldig å få den, så er det en dag etter at den ble sendt, og jeg får bare beskjed om å gå inn på en nettside og og skrive inn et medfølgende passord.. noen som vet hva årsaken til dette kan være? og hva jeg kan gjøre med det?
Cata Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Tror det kommer an på hva slags telefon mottakeren har og hvilke bilder den kan motta. I starten av min tid som iPhone bruker var det flere som ikke kunne motta MMS fra meg, men etterhvert som de har byttet til nyere telefoner har det gått greit. Tror det der først og fremst skjer når bildet som sendes fra iPhone (for jeg regner med det er bilder du sender som MMS?) er for store, dvs. har for stor oppløsning, til at mottakerens telefon kan ta i mot.
isis22 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2013 de har alle iphone 4 eller 4S.. så derfor veldig rart.. og det går jo begge veier.. jeg får ikke mottat fra dem og de ikke av meg..
According To Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Samme problem! Skjønner absolutt ingenting, hatt det i omkring to år nå.
isis22 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2013 godt jeg ikke er alene med problemet.. men ja, har hatt problemet i ca 1 år, og er bare sykt lei av det..
Harlequin Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 Har selv onecall, og der er det mye træl med mmsene. Sjekket operatøren sin nettside, og om du må endre noe på innstillinger feks? Aner ikke om det er dette som er problemet hos deg, men har hjulpet meg litt i alle fall
isis22 Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2013 har onecall selv, og sjekket innstillingene sikkert tusen ganger.. de er riktige ifht hva som står der, og selv om jeg nullstiller og legger de inn på nytt så hjelper det ikke.. men hvis det er flere som sliter med det som også har onecall, så får jeg bare kontakte de ang. problemet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå