Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min hadde et forhold til ei annen i et par mnd. Når vi nå, på tross av alt, har bestemt oss for å jobbe med forholdet vårt, og han har sagt til elskerinna at det er slutt, så tar hun fortsatt kontakt! Skriver mld om at hun savner han og vil ha han osv.

Jeg har så lyst til å sende henne en krass mld ellerringe henne! Hva er det med sånne mennesker som setterseg selv foran alt? Jeg og mannen har flere unger og vært sammen i 15 år.. Å gå videre sammen er tøft nok uten at hun skal være der og prøve og lokke han til seg.. Mannen sier at han må ordne opp i det selv, og vil ikke ha noe drama mellom meg og den andre.

Hva hadde du gjort?

Anonym poster: 6899a94b9766d8cbd1643786bd8aa4dc

Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet

Hva sier han til denne dama når hun tar kontakt da?

Sender han meldinger tilbake?

Jeg hadde nok bedt ham om å blokke nr til denne elskerinnen.

Enkel og grei prosedyre det til å få henne ut av livet deres.

Skrevet

All medfølelse til deg og kredit for at dere skal forøke å ordne opp :-)

Ville gitt det et par mnd da hun sikkert er i sorg over tapet. Så glir det vel over. Deretter ville jeg stilt større krav til handling fra mannen din og evt ringt henne. Ville gjort alt jeg kunne (det ville nok vært vanskelig), for å oppføre meg som den ordentlige og beherskede personen jeg er (ønsker ;)) i telefonen.

Husk at it takes two to dance tango. Skal du tilgi mannen din, så tror jeg også du må tilgi henne.

Lykke til og klem fra meg :-)

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Jeg hadde ikke sendt melding eller ringt. Om du ringer/sender melding vil du framstå som kontrollerende, bitchy og engstelig, og dama vil innse at hun har makt over deg. Men hvis jeg så henne på gata ved en tilfeldighet hadde jeg stoppet henne og fortalt henne hvor landet ligger.

Dette er hovedsaklig mannens ansvar mener jeg. Svarer han på meldingene? Det beste er å ikke svare overhodet.

Skrevet

Større krav til mannen din er vanskelig selvsagt om han overhodet ikke svarer på smser fra henne. Det er jo det beste for både han og exelskerinnen. Og det bør han gjøre. Så tipper jeg det glir over av seg selv. Ellers er hun jo syk i hodet...

Skrevet

Åh, fytti, kjenner jeg blir sinna!! Skjønner så innmari godt at du har lyst til å ringe henne eller skrive en skikkelig krass sms, og jeg vet neimen ikke hva som er beste måten å løse slikt på. Men - jeg har vært borti et lignende tilfelle hvor mannen stadig satte grenser og skrev at han ikke ønsket kontakt, at hun skulle slutte å sende sms'er og holde seg unna. hun fortsatte likevel, helt til han skrev at "jeg kommer ikke til å svare deg noe mer, men sletter alle sms'er umiddelbart, ulest". Det var han helt striks på, og da ga hun seg etterhvert. Så lenge hun fikk respons, om det var aldri så negativ, fortsatte hun, men da hun ikke lenger fikk noen som helst respons ga hun opp etter noen forsøk. Kunne jo være verd å prøve, kanskje...

All ære til dere for at dere går videre sammen - godt eksempel!! Ønsker dere alt godt!

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar:) Mannen min har svart på et par mld (han innrømte senere) der hun hadde skrevet og spurt om dagligdagse, konkrete ting. Men "savner deg"-meldinger svarer han visst ikke på. Jeg har ikke visst at at fremdeles fikk mld fra henne før jeg "tvang" det utav ham for et par dager siden. Han virker stressa og fortvila over det, og sier til meg at han vil at hun skal slutte, men han ville ikke oppføre meg med å fortelle det. Ja, liksom, bedre å fortsatt holde ting skjult for meg:( Så jeg sa at kommer det flere nå, så får han avvise henne på en sånn måte at hun skjønner hvor landet ligger. Det er han enig i.

AnonymBruker
Skrevet

*opprøre meg

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ts

Ja, hun er nok forelska, og det er nok fornuftig å tenke at det går over med tiden, men det er fryktelig ubehagelig at et kvinnfolk driver og flørter med mannen min:(

Skrevet

Mannen min hadde et forhold til ei annen i et par mnd. Når vi nå, på tross av alt, har bestemt oss for å jobbe med forholdet vårt, og han har sagt til elskerinna at det er slutt, så tar hun fortsatt kontakt! Skriver mld om at hun savner han og vil ha han osv.

Jeg har så lyst til å sende henne en krass mld ellerringe henne! Hva er det med sånne mennesker som setterseg selv foran alt? Jeg og mannen har flere unger og vært sammen i 15 år.. Å gå videre sammen er tøft nok uten at hun skal være der og prøve og lokke han til seg.. Mannen sier at han må ordne opp i det selv, og vil ikke ha noe drama mellom meg og den andre.

Hva hadde du gjort?

Jeg hadde reist til der hu bor og ringt på, når hu åpnet ville jeg bedt hu se til svarte helvete å ligge unna mannen min og finne seg sin egen!

Ville vært litt høylydt så naboene forhåpentligvis fikk det med seg.

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Ts

Ja, hun er nok forelska, og det er nok fornuftig å tenke at det går over med tiden, men det er fryktelig ubehagelig at et kvinnfolk driver og flørter med mannen min:(

Dette kan hun jo så klart gjøre siden mannen din tillater det. Hadde han virkelig ønsket å kutte all kontakt med henne så hadde han sørget for at hun ikke forstyrret livet deres mer. Han ønsker jo tydeligvis å holde henne varm, med å svare noenganger.

Hvis han virkelig vil satse på deg så tar han en samtale til elskerinna (gjerne foran deg) og avslutter. Slutter hun ikke å kontakte blokkerer han nummeret, evt bytter nummer. Det er mye han kunne gjort, som han tydeligvis ikke har giddi.

AnonymBruker
Skrevet

Ja det at han lar elskerinna holde på uten å blokkere nummer betyr vel at han liker å ha døren på gløtt i tilfelle det ikke fungerer mellom dere igjen.

Hadde han vært helt ferdig med henne og ville satse på deg , så ville han jo ikke ha risikert å såre deg mere med at elskerinna driver å gnager i bakgrunnen. Høres jo ut som han er enda en av de feige mennene som vil ha i både pose og sekk

Anonym poster: b1ade2b1e6a1e7136ab6c580264a101e

• Liker 6
Skrevet

Ts

Jeg syns du skal legge ansvaret der det hører hjemme, hos mannen din!

De færreste er så patetiske at de fortsetter å melde hvis de ikke får noen respons, så det er jo mulig han gir henne mer tilbakemelding enn han forteller deg, ikke sant?

:heks:

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Fyren din har ikke gitt henne beskjed om noe som helst, han holder henne lukevarm i tilfelle du går totalt bananas.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for hyggelige svar:) Mannen min har svart på et par mld (han innrømte senere) der hun hadde skrevet og spurt om dagligdagse, konkrete ting. Men "savner deg"-meldinger svarer han visst ikke på. Jeg har ikke visst at at fremdeles fikk mld fra henne før jeg "tvang" det utav ham for et par dager siden. Han virker stressa og fortvila over det, og sier til meg at han vil at hun skal slutte, men han ville ikke oppføre meg med å fortelle det. Ja, liksom, bedre å fortsatt holde ting skjult for meg:( Så jeg sa at kommer det flere nå, så får han avvise henne på en sånn måte at hun skjønner hvor landet ligger. Det er han enig i.

Etter å først ha vært utro innrømte han først kontakt med vedkommende etter press? Å fortsette dette forholdet eller ikke er naturligvis opp til dere, men vær ærlig nok med deg selv til å innrømme at dere neppe er bare to i forholdet. Fremover er det like godt å anta at det er du, mannen og elskerinnenen (sikkert mer enn den ene du fant ut om). Noe som er ok - mange lever slik. Men å stikke hodet i sanden er lite kledelig: du er en kvinne, ikke en struts. Og så kan dere jo vurdere å i stedet åpne forholdet helt, slik at du også kan ha en elsker/elskere.

Anonym poster: 2baf6c1ecf6936716bc63d3ef2a20a47

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Krev av han at han ikke svarer, og sats på at det går over.

Anonym poster: ea415955781649b88b868fac3bc2a7fe

AnonymBruker
Skrevet

Fyren din har ikke gitt henne beskjed om noe som helst, han holder henne lukevarm i tilfelle du går totalt bananas.

Hva vet du om det?

Anonym poster: ee98009927f89241e4060e100b235fa2

• Liker 1
Skrevet

Dette høres ikke bra ut for din del. TS!

Som andre skriver, virker det som han holder henne litt på gress. Dessverre.

Det er så latterlig enkelt å blokkere et nummer - spør mannen din hvorfor han ikke har gjort det, om han mener alvor med dere.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Uff..av og til har jeg lyst til å være så rak i ryggen at jeg kunne bedt han dra til helvete og at jeg aldri ville hatt han tilbake. Men så er det dette med at vi har bygget opp et helt liv sammen, med alt det innebærer. Unger som kommer til å sørge.. Det er søren ikke enkelt.

Hadde vi vært 20 år og barnløse så hadde nok situasjonen stilt seg annerledes.

Synes ikke jeg stikker hodet i sanden heller, for jeg er opptatt av å vite mest mulig av hva som har skjedd. Tror heller ikke at han har hatt andre.

Det med å blokkere nummer kjenner jeg ikke til. Det hadde jo vært lurt. Det skal jeg nevne når han kommer hjem i morra..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo sikkert derfor han holder på med elskerinna fortsatt også. han vet vel at du er desperat for å ikke bli forlatt, og da sitter han med makten i forholdet og kan gjøre akkurat som han vil

Anonym poster: b1ade2b1e6a1e7136ab6c580264a101e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...