AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Er det noen frisører her eller noen som har gjort dette før? Jeg er naturlig veldig lys kald blond, farget håret brunt for 2 år siden og farget det ofte hele håret til jeg gikk over til å lun farge ettervekst. Fargen hadde mye gyllent i seg og i solen var det rødlig skjær når det var nyfarget. Nå har jeg ikke farget ettervekst siden juni ifjor og har en ettervekst på 8 cm ca. Går mye i hestehale så det ser helt ok ut, men nå vil jeg gjøre noe med lengden som er farget. Jeg har hår til rett under skuldrene og ønsker stripe KUN dette, lysere. Vil ikke gjøre noe med det nye håret som vokser ut da jeg elsker blondfargen jeg har naturlig. Er dette mulig, altså kun stripe masse striper i håret som har rester av brunfarge, som nå er blass og falmet veldig lys med gyllent skjær i. Anonym poster: be4bcc89faa7dac87f68d688c6289111
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Må få med at jeg går til frisør for farging har brent meg på hjemmefsrge 2 ganger før og det er 2 ganger for mye. Er villig til å betale det, det koster hos frisør. Anonym poster: be4bcc89faa7dac87f68d688c6289111
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå