Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #1 Skrevet 25. mars 2004 Hva brukes pudder til? Jeg vet såpass som at foundation brukes over fuktighetskrem for å gi en jevnere tone i huden, men hva med pudder? Skal det brukes over der igjen og hva er formålet?
tuji Skrevet 25. mars 2004 #2 Skrevet 25. mars 2004 Det matter ned blanke områder, og gjør at øyenskygge o.l sitter mye bedre. Brukes over foundation.
aline Skrevet 25. mars 2004 #3 Skrevet 25. mars 2004 kan også brukes uten foundation under, rett på hud smurt med fuktighetskrem. matter veldig bra.
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2004 #4 Skrevet 25. mars 2004 OK, takk for svar! Men da er vel ikke egentlig pudder noe must? Jeg trodde iallfall at foundation hadde mattende egenskaper, er det feil?
tuji Skrevet 25. mars 2004 #5 Skrevet 25. mars 2004 Hvis du bare har på foundation og ikke pudder, vil øyenskyggen klumpe seg og ikke sitte særlig lenge. Du kan heller ikke bruke pudderrouge rett på foundation, det samme vil skje med den. Så for å få et godt grunnlag ville jeg enten brukt både goundation og pudder, eller bare pudder. Det finnes også produkter som skal være en kombinasjon av krem og pudder, men de har ikke jeg sansen for.
Gjest Myumi Skrevet 25. mars 2004 #6 Skrevet 25. mars 2004 OK' date=' takk for svar! Men da er vel ikke egentlig pudder noe must? Jeg trodde iallfall at foundation hadde mattende egenskaper, er det feil?[/quote'] Det er slettes ikke feil. Make-up utvikler seg hele tiden og man er ikke lenger avhengig av pudder over foundation for å få ett vakkert, naturlig og holdbart resultat. Når det er sagt er pudder genialt for å fiksere make-up'en og til å dempe blankhet i T-sonen. Men da skal du bruke løspudder og du må ha en god kost. Det finnes foundation som overtar pudderets egenskaper og du kan kjøpe kompakt pudder som gir fukt og farge på samme måte som foundation.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå