Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal man takle at venninna er penere? Klarer dere det? Eller foretrekker dere å være med mindre pene venninner?

Er jo ikke så gøy å gå rundt med venninna når hun får all oppmerksomheten...

Anonym poster: cf715c49cce721c0b9f314b2280a2b2a

Videoannonse
Annonse
Gjest vaskosi
Skrevet

Hvordan skal man takle at venninna er penere? Klarer dere det? Eller foretrekker dere å være med mindre pene venninner?

Utseende er jo ikke alt :-) Alle er fine på sin måte og alle har forskjellig smak. Enkelte gutter synes sikkert venninna di er penere enn deg, mens noen syns du er penere enn venninna di.

• Liker 4
Skrevet

Enig med vaskosi, utseende er ikke alt :) Og jeg ville ikke droppa ei venninne fordi jeg syns hun var penere.

• Liker 1
Skrevet

Haha, for real? Så du er bare venn med "stygge" folk så du kan føle deg bra? Sier mye om selvtilliten din iallefall.

• Liker 10
Skrevet

Altså, kan du gjøre noe med det? Nei, så da har du to valg, enten aksepterer du det, eller så gjør du det ikke og finner deg andre venner...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt greit for meg. Jeg liker meg bedre i skyggen og uten for mye oppmerksomhet.

Anonym poster: a767870a17f136f42a8dd0f5f9549ee4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er morsommere å gå ut med pene venninner, deres penhet smitter over på meg så jeg får bedre draget også. :)

Anonym poster: eec8cd039ba387f7081c21aff5066e46

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg faktisk aldri tenkt over i det hele tatt.

Noen er penere enn andre, sånn er det bare. Andre har bedre jobb, noen har mer penger, andre har en kjekk og huslig mann, noen har en så sprudlende personlighet at de blir midtpunktet på enhver fest.

Nytter jo ikke gå rundt og misunne andre. Hun er som hun er, og du er som du er, og jo mindre tid du bruker på å gnage på dette jo bedre for deg- er min første reaksjon, i hvert fall ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alle mine venninner er penere enn meg, ikke noe problem. Den typen oppmerksomhet man får kun basert på utseende er ikke noe å trakte etter uansett. Syns faktisk det er hakket verre å gå rundt med min kjekke mannevenn når jenter hiver seg skamløst over han og enten ignorerer meg eller sender meg utfordrende blikk.

Anonym poster: e2408d4da8ffb98326b8810960420f4e

Skrevet

Jeg er så dum at jeg ikke skjønner problemstillingen en gang.

• Liker 10
Skrevet

Haha, er det mulig. Jeg har også kun vennner som er penere enn meg og dette har jeg aldri tenkt over engang .

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

TS er ikke bare stygg, hun er en dårlig venninne og ha i tillegg.

Skrevet

Jeg er så dum at jeg ikke skjønner problemstillingen en gang.

Hvis det kan være en trøst så er jeg like dum. En venninne er da en venninne uansett hvordan hun ser ut?

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt over.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kan være en trøst så er jeg like dum. En venninne er da en venninne uansett hvordan hun ser ut?

Så "dumme" som dere tre siste går det ikke an å være. Har dere aldri ønsket å være pene? Pene damer har fordelen med at de har større drag på menn. Selv liker jeg kjekke menn. En mann kan være aldri så snill og smart, men synes jeg ikke han er fysisk tiltrekkende blir jeg ikke interessert.

Dersom en jente har en pen venninne, og hun selv ser vanlig ut, merker hun ekstra godt hvor lite draget hun har. Hun blir minnet på det oftere enn ellers.

Anonym poster: 738cf2769e6d9b287f9e1627f397b1a1

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Vel, men har man ikke draget på mannfolkene, så hjelper det ikke hvor pen eller lite pen ens venninne er. :lol:

Skrevet

Så "dumme" som dere tre siste går det ikke an å være. Har dere aldri ønsket å være pene?

Joda, jeg har ofte ønsket å være penere enn jeg er, særlig i ungdommen. Men jeg blir da ikke penere uansett hvordan venninnene mine ser ut?

• Liker 1
Skrevet

Så "dumme" som dere tre siste går det ikke an å være. Har dere aldri ønsket å være pene? Pene damer har fordelen med at de har større drag på menn. Selv liker jeg kjekke menn. En mann kan være aldri så snill og smart, men synes jeg ikke han er fysisk tiltrekkende blir jeg ikke interessert.

Dersom en jente har en pen venninne, og hun selv ser vanlig ut, merker hun ekstra godt hvor lite draget hun har. Hun blir minnet på det oftere enn ellers.

Joda - det går fint an å være så dum. Jeg er pen nok. Jeg driter ærlig talt i hvordan utseende til venninnene mine er, det er helt andre kvaliteter som teller i de relasjonene.

• Liker 4
Skrevet

Dessuten kan det hende at alderen min gjør at jeg ikke skjønner problemstillingen. Jeg er tross alt over 50.

Skrevet (endret)

Jeg har flere venninner som er penere enn meg, mye penere. Jeg mener å huske at det plagte meg litt i 13-15-årsalderen. Nå plager det meg ikke i det hele tatt, jeg er 22. Det er venninnene mine, og jeg digger dem. So what om de er penere enn meg? Jeg har ikke tenkt å avslutte vennskapet våres fordi de er penere enn meg. Akkurat det der gidder jeg ikke å bruke tid eller energi på å være sjalu på.

Endret av antibac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...