Madison_00 Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Lurer på om noen har erfaringer med å selge klær og sko på nett, altså typ Bazar.no? Jeg har desverre innsett at et par Dior pumps jeg kjøpte i høst er i største laget, og er veldig interessert i å selge dem slik at jeg kan gå til innkjøp av et par nye klassiske sorte pumps som passer. Jeg har lagt ut en annonse på Bazar.no, men ønsker gjerne tips om flere steder, slik at mulighetene er større for å få dem solgt. Er ikke veldig interressert i steder som finn.no, da jeg helst ikke vil betale for annonsen, og jeg føler kanskje at jeg trenger en side som har mer mote-interesserte brukere, om dere skjønner. Takker på forhånd!
Gjest Badabing Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har både kjøpt og solgt via bazar.no og finn.no. Min erfaring er at det er enklere å selge og at man får en bedre pris for det man selger om man selger via finn.no. Så selv om man betaler for annonsen på finn, kan man fortsatt "tjene inn" det annonsen kostet.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Aldri prøvd på finn.no så skal ikke si noe om det, men har både kjøpt og solgt på bazar, og det gikk helt fint:) Kjøpte et skjerf og hun som solgte det strøk det tilogmed og sendte med et lite kort:) Anonym poster: 1c57d4486522ccbcf63132d369b3c0af
skreppamedleppa Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Jeg har aldri solgt ting der selv, men jeg har kjøpt mye fra http://epla.no/mote/, av mange grunner liker jeg den bedre enn bazar, men som sagt jeg vet ikke hvordan det er med annonser og om eventuelle priser, men føler epla er en bra side på mange måter.
pinar Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Finn.no funker best syns jeg. Har både solgt og kjøpt. Men, min erfaring er at et er lettest å selge dyre klær.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #6 Skrevet 16. mars 2013 Synes det hadde vært fint med en sånn kjøp/bytte/salg tråd på KG, men så vidt jeg vet er vel det mot reglene:\ Anonym poster: 1c57d4486522ccbcf63132d369b3c0af
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #7 Skrevet 16. mars 2013 De fleste kommuner har slike bytte-gi bort-selge-kjøpe-sider på facebook, men av det jeg har sett, så er det bare veldig mye ræl. Har lagt ut et par "annonser" der selv med ubrukte merkeklær, ikke napp. Men utvaska babytøy og brukte ikea-hyller går som hakka møkk ihvertfall. Anonym poster: 4d8640a3a66a1bb2f4b2904eac94ae47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå