Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Kdjdkd
Skrevet

Jeg går jo å vurderer forholdet opp og ned i mente flere ganger i døgnet! Det er faen meg slitsomt!

Jeg har blitt deprimert pga det. Noen ganger veldig deprimert ..

Folk sier at man må bare være direkte med partneren med en gang osv og at man må tåle en fase uten kjærestefølelser.

Men når man går på tredje året med å være usikker på forhold, da blir du faen meg smågal i huet!!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan usikker er du?

Kjenner meg jævlig godt igjen der..

Anonym poster: b90c20d6cc3ff605e27874c95f80fe01

Skrevet

Usikker på følelser for fruen .. Skal man være egoistisk å bryte ut av et forhold med barn?

Men når man rett og slett blir deprimert og ikke finner lykke i noe lenger, da sier min fornuft at det er bedre å være alene. Men så er det følelsene da, dårlig samvittighet for både frue og barn..

Huff, tiltet snart

AnonymBruker
Skrevet

Har du vært usikker på følelsene for ham non stop i tre år? Da synes jeg synd på ham i så fall.

Anonym poster: 306bef8d74f0470cb5099cebef9ddea3

• Liker 1
Skrevet

Ta et valg og stå for det. Det blir ikke bedre!

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke rart du vingler når du tror grunnlaget for følelser ligger i en annen person! Følelsene finner du i deg selv. Forelskelsesrus finner også sted i sitt eget hode og har egentlig ikke noe med den andre å gjøre. Når du faller bedre på plass i deg selv opplever du å kunne elske omtrent hvem som helst, gitt visse grunnleggende faktorer selvfølgelig.

Anonym poster: 9a8bf5e1f9cd61713e1bdf21194041da

AnonymBruker
Skrevet

Usikker på følelser for fruen .. Skal man være egoistisk å bryte ut av et forhold med barn?

Men når man rett og slett blir deprimert og ikke finner lykke i noe lenger, da sier min fornuft at det er bedre å være alene. Men så er det følelsene da, dårlig samvittighet for både frue og barn..

Huff, tiltet snart

Ingen barn som har det bra der en av foreldrene er deprimert,For barnas del bør du finne ut av det.Det er ikke egoistiskt å bryte ut av et forhold som gjør deg deprimert.Har vært der du nå er, vet det er vondt å tøft,men du må ta deg selv i nakken og på en eller annen måtte ordne opp i det.

Anonym poster: 8a2f28b63f679be5d0ff15dc38e39eb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...