AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #1 Skrevet 16. mars 2013 Kjæresten min har aldri hatt så mange venner, på ungdomsskolen og videregående ble hun dessverre mobbet en del. Dette ble litt bedre etter vi ble sammen i 3. klasse av en eller annen grunn. Hun kommer også godt overens med mine venner og spesielt ei venninne av meg. Men hun har vært veldig mye alene på universitetet, noe hun har sagt er litt leit, ettersom hun håper ting skulle bli litt annerledes der. Rett før jul derimot møtte hun ei jente som hun kom godt overens med. Jeg var kjempeglad på hennes vegne fordi hun endelig hadde funnet ei venninne på universitetet også, men nå har jeg møtt henne et par ganger og jeg reagerte på at hun kritiserer kjæresten min hele tiden. Jeg har hørt henne si at klesplagg hun har ikke er noe fine, at hun bør sminke seg annerledes og at ting hun gjør er "feil". I helgen som var farget kjæresten min håret og klippet det på en annen måte, det ble kjempefint, hun var kjempestolt og hun gledet seg til å høre hva venninnen sa, men hun sa bare at hun burde valgt en annen farge og at den forrige hårstilen hennes var finere. Jeg liker ikke helt måten denne jenta kritiserer hele tiden, er dette noe jeg bør ta opp med kjæresten min? Jeg er jo glad for at hun endelig har funnet ei venninne på universitetet, men jeg liker ikke helt måten venninna oppfører seg på. Anonym poster: 5340271b54c4a0c456da190db084cfac 1
Gjest Sitrondrops Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Bare spør kjæresten din om hun har merket hvor negativ/hakkende venninna hennes er mot henne. Er ikke sikkert hun merker det selv, og når hun oppdager det kan hun få gjort noe med det. 1
Gjest snoopy_93 Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Hadde det vært kjæresten min som merket alt dette ville jeg satt pris på at han hadde fortalt meg sitt synspunkt. Eksen gjorde ofte det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå