Gå til innhold

Fylletelefon fra ei venninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne jeg har litt følelser for og som jeg har begynt å småflørte med ringte meg akkurat. Hun var på jentekveld med noen venninner og fant tydeligvis ut at det å ringe meg var en god ide. Hun sa hun syntes jeg var kjekk, snill og morsom. Og at hun i det siste hadde kjent det krible i magen hver gang hun var med meg og at hun satt utrolig stor pris på meg. Jeg sa nesten ingenting under denne samtalen, hun ville veldig gjerne prate om det der og da, men jeg sa det kanskje var lurt å heller prate om det når vi var edrue. Hun lo og sa hun var enig, så avsluttet vi samtalen.

Bør jeg nevne dette for henne i morgen, eller skal jeg la det ligge ettersom dette tydeligvis var en fyllesamtale?

Anonym poster: 8c358170b18d8444b075959425a59853

Videoannonse
Annonse
Gjest Reza08
Skrevet

Du kan jo alltids la samtelen ligge, men da får du ikke vite om hun faktisk mente dette.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Sannheten får du av fulle folk og barn... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo følelser for henne også, og hun drakk seg til mot.

Tror anbefalingen min er å ta det opp på en godslig, humoristisk måte.

Du er visst inne :)

Anonym poster: e32cd1e2798aec12fa6a4b59211f5301

• Liker 2
Skrevet

Barn og fulle folk....

Hun er nok interessert. Du kan gjerne nevne det, men da i en flørtende humørfylt tone. La henne få smile og la henne merke at du liker at hun tenkte på deg på fest. Hvis du ignorerer det, tror hun at du ikke er interessert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

IkKE ta DET OPP, MEN SPINN VIDERE PÅ DET. SORRY BOKSTAVENE, MOBILEN ER KLIKK.

Anonym poster: 941b4dde22a625a855f4bce4f4900892

Gjest .-L-.
Skrevet

Få fingen ut man, her er jo det bare å kjøre på, med mindre hun bare ville ha et knull... :P Kjør på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...