Gjest Ratata Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 (endret) Ja, for i dag, så jeg to ting som ga meg vårlige følelser. Først så så jeg ei dame. Ei ung dame. Med et skjerf. Ikke så uvanlig tenker du. Nei, kanskje ikke. Men dette skjerfet,det var turkis. Turkis. Ikke rødvinsrødt, ikke mørkegrønt. Ikke en tung farge. Turkis. Som ga meg en følelse av vår. Herlig! Det andre jeg så var en eldre herremann. Som satt med øyene lukket pågrunn av sola som skinte mot han. Han satt på Brukbar og drakk et glass hvitvin. Ute. I solen. Myste. Og dette ga meg en herlig vårfølelse. Våren er på vei Bruk den til noe fint. *Her..ikke er i overskiften... Endret 15. mars 2013 av Ratata
cellar Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Nå er det minus 15 her, så jeg dropper vårjakka - foreløpig
Anglofil Skrevet 16. mars 2013 #3 Skrevet 16. mars 2013 Joda, jeg trodde det var vår. Til herr snø kom på besøk i går og plutselig fjernet all vårfølelse. Mvh Yvonne
Wonders Skrevet 21. mars 2013 #4 Skrevet 21. mars 2013 da titter jeg her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=717835 1
Wonders Skrevet 22. mars 2013 #5 Skrevet 22. mars 2013 dette så jeg i går midt i Oslo i minus 4 grader;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå