Gjest Reza08 Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Har laget et nytt dikt som heter Enslig. Hver eneste morgen våkner jeg opp Med følelsen av å være enslig Lengselen etter ei å dele livet med Preger min hverdag fra morgen til kveld Hva skal til for å treffe personen i mitt liv? Våren, sommeren, høsten, vinteren går Tomrommet er fortsatt tilstedeværende Mangelen av personen ved siden av meg Er som et hull i sjelen, som sakte spiser meg opp Viljen til å finne livets gudegave er alltid her På butikken ser jeg bestandig kjærestepar Som går hånd i hånd og har funnet lykken De kysser, holder hverandre i hånden Lykken ser ut til å finne alle og enhver Bortsett fra meg, jeg er bare her Ingen vet så godt hva det betyr Å savne den man elsker og beundrer Igjen så er det sannheten som svir Kommer jeg noen gang til å finne svaret? Vil kvinnen i mitt liv noen gang dukke opp? Det eneste jeg har bedt om er ei dame Som elsker meg av hele sitt hjerte Som står ved min side i sol og regn Og i motgang og medgang i tiden som er Er dette for mye å be om? Gi meg en sjanse, så skal jeg gi deg alt Ikke vær redd meg, jeg er ikke farlig Vis at du bryr deg, så får du kjærlighet tilbake Intet mindre, intet mer, bare du og meg og evigheten Inn i en vakker, varm og kjærlig solnedgang Setter pris på tilbakemeldinger.
Gjest Eurodice Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Sårt, vakkert. Jeg tror det er mange som kan kjenne seg igjen i det du skriver .
Gjest Reza08 Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Sårt, vakkert. Jeg tror det er mange som kan kjenne seg igjen i det du skriver . Tusen takk for støttende tilbakemelding. Håper at det kan være til hjelp for andre til å sette ord på det de føler.
Gjest Riskjeks Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Gjør gjerne det. Det spørs hvor gammel du er og hvor du er fra
Gjest Reza08 Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Det spørs hvor gammel du er og hvor du er fra He-he. Er ung og fremadstormende fra Østlandet et sted.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå