AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har endelig fått iphone (4) jeg å =D Og i dag har jeg fått kjøpt mini ruter også sånn at jeg kan komme gratis på nett hjemme hos meg selv. Etter mye om og menn så har jeg fått denne mini ruteren til og fungere. Jeg tror jeg har logget inn på dette nettet på iphonen min. Det står ikke lengre 3G i hjørnet, men er en regnbue figur der istedet. betyr dette at jeg nå kan være så mye jeg vil på internett gratis hjemme hos meg selv? Jeg ahr også lastet ned en app som vistnok skal ta opp lyder mens jeg sover. Kan jeg trygt bruke den i natt uten at det vil koste meg noe? appen var gratis. Anonym poster: 057c67d658091fbddf3d0f325cfacc1d
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Gå inn på instillinger - generelt - mobillnett og slå av mobildata. Så slipper du frykten om høye regninger. Appen dataman er også kjekk å ha for å overvåke. Anonym poster: df15811bb9f1424eee0cba5e1acb3445
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Hei! 1) Ja, den "regnbue"-logoen signaliserer at du er koblet til trådløst nett. Å koble til det nettet koster intet. 2) Nå vet jeg ikke hvilken app dette er, men har ikke hørt om noen slik app som koster penger å bruke når du har lastet den ned, nei. Du kan nok trygt bruke den uten at det koster deg noe som helst. For å bruke penger i en app må du aktivt godta det, noe annet er ikke lov. Jeg ser heller ikke for meg at den skulle brukt nett til noe, men det er jo (som du nettopp spurte om ) gratis uansett. Anonym poster: eaf0424efd16da17f6c34a21b07ab5c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå