Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 mannen min har vært på en god del kurs utenbys i det siste. Han bruker den samme kofferten hver gang og pakker både ut og inn av den selv. Nå var hele familien på en helg tur. da tømte han kofferten fra siste kurset og vi brukte den på denne turen. På rommet så tømmer jeg kofferten og tar ut en lader fra en lomme på siden av kofferten. Den er av samme merke som ungene her har, og helt ny, så jeg tror det er en av deres sin lader. Men nei, de har begge sin egen lader, som de viser meg da jeg ikke helt kan tro det siden jeg står med en helt lik lader i hånden. Jeg sier ingenting på turen, men spør mannen min når vi kommer hjem. Han tror først det er lader til en jobbtlf. Men jeg ber han forklare inngangen, og han sier den er rund, og denne her er flat. Så da sier han at han ikke vet og at han alltid legger laderen i pc sekken sin (noe som er sant) Han benekter å vite hvordan laderen havnet i hans koffert. Han aner ikke noe om den sier han. En eller annen savner ivertfall mobil-laderen sin... Noen ideer?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har også dratt hjem med ladere som ikke er mine uten at jeg vet hvordan jeg har klart det. Kanskje noen som har ladet på rommet, også har jeg bare dyttet den opp i bagen i god tro om at den er min? Anonym poster: f3154b1f1c9c578b7884b1c3ebc71057 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Han har en lader som ikke er deres? DUMP HAN! Anonym poster: e5f1ee26a1b08cec285a8a14e9874c0c 22
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Du sier det er samme type lader som ungene sin, men at de har hver sin. Jeg tror forklaringen ligger der! Om de har hatt mobil fra samme produsent før vil de kunne ha beholdt den gamle laderen og derfor ha en ekstra. Når man sender mobil til reperasjon kan man også få ny lader. Jeg tenker i alle fall at sjangsen for at mannen er utro med en dame som har samme mobillader som barna dine er ganske liten. 3
Gjest TS Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Jeg spurte han om han hadde hatt besøk på rommet. Det kunne vært arbeidskollegaer f.eks. Men han sa nei, han hadde aldri hatt besøk på rommet. Og hvis han hadde hatt besøk på rommet burde han fått besjed om at vedkommende manglet laderen sin og om han hadde tatt den med..tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Så lenge det ikke mangler kondomer så er nok alt i orden. Anonym poster: 40f5e96b90c10ec08b1257ec3a4d4c3c 28
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Du sier det er samme type lader som ungene sin, men at de har hver sin. Jeg tror forklaringen ligger der! Om de har hatt mobil fra samme produsent før vil de kunne ha beholdt den gamle laderen og derfor ha en ekstra. Når man sender mobil til reperasjon kan man også få ny lader. Jeg tenker i alle fall at sjangsen for at mannen er utro med en dame som har samme mobillader som barna dine er ganske liten. Det er første gang ungene har dette mobilmerke. Og ingen mobil ha vært til reperasjon. De har nye mobiler, og denne laderen var ny, så derfor var første tanken at det var deres lader. Syntes også det var rart at det ikke var en av ungenes sin lader. Tenker det er litt rart at en evt dame tar med seg lader på en annens hotellrom for å ha et ons. Men ikke vet jeg hvordan det fungerer rundt omkring.
Gjest TS Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Så lenge det ikke mangler kondomer så er nok alt i orden. Anonym poster: 40f5e96b90c10ec08b1257ec3a4d4c3c ref til en annen tråd her inne skjønner jeg..men vi bruker ikke kondomer, så verre om det hadde dukket opp kondomer..
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 ref til en annen tråd her inne skjønner jeg.. Ja Ikke meningen å le her , var bare en spøk Har drukkert litt, jeg nå. Anonym poster: 40f5e96b90c10ec08b1257ec3a4d4c3c 4
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Jeg forstod at det var en spør manglende eller nye kondomer er litt mer håndfast til tanken jeg svirrer med enn en mobil-lader "inegn" vet hvem sin er, men som ligger i kofferten.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Ettersom du er mistenksom så tenker jeg at du kan ha en grunn til det? Det vet du best selv. 1. Han kan ha en hemmelig mobil som han bruker til kontakt med andre 2. Han kan ha tatt med seg feil lader på kontoret 3. Det kan være elskerinna sin, hvis det har gått så langt. Jeg vet ikke. Men det lureste du gjør er å late som om du tror han, for da er sjansen mye større for at han røper seg. Tvert man blir mistenksom blir mannen bare mer oppmerksom på å skjule sine spor. Anonym poster: e2024175c4c693eb8e1df5145f072b8c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #12 Skrevet 15. mars 2013 Slapp nå litt av. Har du før lader-funnet hatt mistanker om utroskap? Nei? da synes jeg det er litt hysterisk å tenkte i de baner pga en lader. Hva er oddsen for at elskerinna skulle legge sin lader i hans koffert? Den laderen kan tilhøre en jobb kollega, blitt lagt i sidelommen på kofferten ved en feiltakelse etc. Jeg hadde hvertfall blitt grinete om jeg ble beskylt for utroskap fordi det dukket opp en lader i en koffert. Anonym poster: 40e1a89311cf332a66099cd3c771cf76 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #13 Skrevet 15. mars 2013 Så jæhæhæhæhævlig sprøtt å mistenke utroskap fordi det ligger en "ukjent mobillader" i kofferten til mannen. Jeg har fått med meg folks mobilladere hjem ved et uhell før, blant annet på ren autopilot pakket ned en forrige person på rommet måtte ha glemt igjen. Var, tro det eller ei, ikke med i en eneste orgie på den jobbturen. Anonym poster: 60dd81594c36ecf6e2b4149c02635a34 7
Wildy Skrevet 15. mars 2013 #14 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har kommet hjem fra ferie med ukjent lader i kofferten. Aner fortsatt ikke hvor den kom fra; men som nevnt over her; om forrige gjest har lagt igjen og stuepiken er litt sløv; vips; jeg pakker ned alt som er på rommet. 1
Wolfmoon Skrevet 15. mars 2013 #15 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har mistet en lader på tur uten at jeg har noen anelse om hvor den har havnet, den er ikke funnet på rommet på hotellet eller noe annet sted jeg var. Jeg hadde ikke besøk på rommet Håper det ikke er min lader som er funnet, den er flat (mini-usb), så hvis det er den så vil jeg gjerne ha den tilbake
Thorn Skrevet 15. mars 2013 #16 Skrevet 15. mars 2013 Jeg har faktisk plutselig fått en lader jeg ikke aner hvor kommer fra eller hvem er sin. Ingen av mine venner sin, heller ikke passer den til en gammel mobil. Skjønner rett og slett ingenting når det gjelder hvor den har kommet fra. Men kjenner jeg er glad jeg ikke har en kjæreste som anklager meg for å være utro pga at jeg plutselig har en lader for mye... 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #17 Skrevet 15. mars 2013 Man blir fort paranoid av å henge for mye på samliv på kg, det har jeg erfart Noen ganger må man bare følge magefølelsen. Men en ladder er et tynt grunnlag. Jeg personlig hadde nok ikke tenkt så mye over det, for jeg vet kjæresten min er veldig distrée av seg til tider. Og om han har hatt det travelt så hiver han det han finner i sekken sin. Så lenge du ikke har merket noe annet/hatt mistanker tidligere så hadde jeg ikke brukt mer tid på å tenke på det. Anonym poster: 49923660c04ac27086fd814a4ab7e0b3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #18 Skrevet 16. mars 2013 Har du luktet på laderen? Lukter det parfyme? Nei, om dette er første gangen, kan du jo la det gå. Men om du virkelig tror at han har vært utro, kan dere jo ta en test hos fastlegen? Anonym poster: cc05b33e185cee55c8bc552b6cf4dba4
Miss moneypenny Skrevet 16. mars 2013 #19 Skrevet 16. mars 2013 Den kan ikke ha ligget igjen på rommet hans etter forrige gjest da, også har han tatt den med seg når han har pakka uten å tenke seg om?
Daisy Duke Skrevet 16. mars 2013 #20 Skrevet 16. mars 2013 TS. Alle skjønner at du lurer på om mannen din har vært utro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå