Gå til innhold

Kan noen anbefale en mp3-spiller til jogging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er opptatt at den skal være ganske liten og lett :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes iPod Nano fungerer fint å ha rundt armen eller i lomma bak på tightsen.

• Liker 2
Skrevet

Oj- Shuffle-versjonen så jo helt genialt liten ut.

Takk begge to :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

For rimelige varianter kan du jo prøve forskjellige varianter av Sandisk mp3. Veldig grei å bruke til lydbøker også.

Anonym poster: c312907a1209c225d207341b19426ef6

Skrevet

Prøv Sansa mp3 spiller. Liten, lett, og med klype til og feste i buksa/shortsen Lett å justere lyd på og den er billig. Bruker selv denne i steden for min ipod :danse:

Skrevet (endret)

Jeg bruker Sandisk Sansa Clip+ når jeg trener, syns den er er super! Vurderte iPod Nano, men er kjempeglad jeg valgte denne :) Den er billigere, tåler mer og mer enn god nok til treningsbruk!

Endret av Thorn
  • 3 uker senere...
Skrevet

bruker shuffle, merker ikke at jeg har den med

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men er det noen her som kan anbefale gode høretelefoner til joggetur? Mine glir ut og på puttes inn igjen. Bruker Samsung dine.

Skrevet

Ikke for å kuppe tråden, men er det noen her som kan anbefale gode høretelefoner til joggetur? Mine glir ut og på puttes inn igjen. Bruker Samsung dine.

Disse fra Philips bruker jeg når jeg trenger noen som sitter ekstra godt. Jeg syns de er litt kronglete å få på, men det er en vanesak. Og så er det jo definitivt et ekstra pluss at de er vanntette dersom man trener ute :)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Disse fra Philips bruker jeg når jeg trenger noen som sitter ekstra godt. Jeg syns de er litt kronglete å få på, men det er en vanesak. Og så er det jo definitivt et ekstra pluss at de er vanntette dersom man trener ute :)

Takk for tipset :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...