Lillehuldra Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Hørte for lenge siden en dansk sang som handler om noen som er i en bar, om vakre kvinner og en av dem sier noe sånt som "tror du du er supermann? så fly hen i baren, jeg har brug for dram" (beklager dårlig dansk). Det er en mann eller flere som synger, men mer husker jeg ikke. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg, for nå har jeg tenkt på denne sangen lenge uten å komme på noe mer
Lillehuldra Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2013 Kan det være denne? Nei, ikke den. Men takk for forslag Det va litt røffere uttrykk, mulig det var noe rap med i bildet
Kanutten Skrevet 16. mars 2013 #4 Skrevet 16. mars 2013 Ok. Da kan jeg ikke hjelpe deg. var bare den jeg tenkte på da jeg leste spørsmålet ditt.
Gjest Ratata Skrevet 16. mars 2013 #5 Skrevet 16. mars 2013 Hørte for lenge siden en dansk sang som handler om noen som er i en bar, om vakre kvinner og en av dem sier noe sånt som "tror du du er supermann? så fly hen i baren, jeg har brug for dram" (beklager dårlig dansk). Det er en mann eller flere som synger, men mer husker jeg ikke. Blir veldig glad om noen kan hjelpe meg, for nå har jeg tenkt på denne sangen lenge uten å komme på noe mer
Lillehuldra Skrevet 16. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 16. mars 2013 Hurra! den var det! Takk skal du ha, nå sparte du meg for noen timers grubling i natt også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå