AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 "Jeg tror ikke jeg har de riktige følelsene for deg", når de ut fra situasjonen heller burde ha sagt: "Jeg er redd for at du ikke har de riktige følelsene for meg"? ...så de skal føle at de er den som avviser, den som ikke finner den andre "bra nok", og dermed føle mer kontroll over situasjonen og beskytte egoet sitt? Forløpet er gjerne at mannen har vært veldig forelska og åpen, og den eneste som har vært usikker er jenta, gjerne fordi hun føler han er umoden og er avventende. Henger dette på greip, og er det vanlig? Dette er noe både jeg og venninner har opplevd. Noen menn har også gått påfallende langt i å poengtere at vi ikke var bra nok for dem. De hadde ikke hatt forhold før (tross voksen alder), og var generelt lite attraktive for det motsatte kjønn. Hvis dette er vanlig er det sikkert like lett for kvinner å føle seg mangelfulle og utvikle kjærlighetssorg, selv i tilfeller der det egentlig er de som ikke hadde de riktige følelsene, mens mannen helst ville mer? Anonym poster: 3a6cf75a67bab66fb89ded7eba7829ca
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Tilføyelse: Det samme har vi opplevd hos menn som har vist seg å være i forhold med en annen. Han sier "Jeg tror ikke jeg har de riktige følelsene for henne". Ofte har det vist seg at det var hun som hadde signalisert usikkerhet. Han hopper på en ny for å beskytte seg selv, men blir likevel hjerteknust når eksen går videre. Anonym poster: fd5d3b097015be0f59876af6164b9d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå