AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Vil du fortelle din historie da du ble mobbet eller fortelle om andre du har sett blitt mobbet? Har du vært med å mobbe selv og kan fortelle? Jeg skal skrive en oppgave om mobbing og er derfor interessert i å høre deres historier! Jeg selv har heldigvis aldri blitt mobbet! Men jeg må innrømme at jeg er en stor pyse! Jeg har sett opp gjennom årene på skolen at flere har blitt mobbet/ertet Dette er ikke snakk om noe grov mobbing, men heller verbalt. Jeg har hørt personer si stygge ting til andre, "psyket" dem ut slik at de blir lei seg/såret, stygge blikk og utestenging. Jeg mener jeg er en pyse fordi jeg ikke tørr å si i fra til verken de som mobber eller lærere/andre. I dag har jeg utrolig dårlig samvittighet pga. det. Men jeg tror jeg har vært redd for det pga. jeg har fryktet å bli mobbet selv. Anonym poster: 65ea021c4c5ba528d34ec7b8ce8f6a7e
Norbertine Skrevet 16. mars 2013 #2 Skrevet 16. mars 2013 Tråden er stengt fordi den bryter mot KGs regler om datainnsamling. Alice i Eventyrland, mod
Anbefalte innlegg