Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt ut brudekjolen min for salg på finn.no. Den har ikke ligget ute lenge, men i dag ringte en fyr meg fra Intermedia AS og tilbød meg en annonse for kr 499,- og garanterte at kjolen ville være solgt innen to uker for den prisen jeg har lagt den ut for eller mer. Hvis ikke spanderer de all fremtidig annonsering inntil kjolen er solgt. Jeg sa at den ikke hadde ligget ute lenge og at jeg ønsket å forsøke finn.no først, men at han kunne ringe tilbake om 14 dager, så kunne vi evt gjøre en avtale da, dersom jeg ønsket det.

Er det noen som har erfaring med slike "annonsefirmaer" og salg av ulike ting? Jeg har aldri vært borti det før og ble litt skeptisk. Samtidig er jeg jo interessert i å få solgt kjolen min...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan de garantere at den blir solgt innen 14 dager til prisen du ønsker om de i tillegg sier at "dersom den ikke blir det..." Såvidt jeg vet er det mange brukte brudekjoler som ligger ute for salg og det er et kjøpers marked. Jeg vet ikke hva en annonse koster på f.eks finn.no men 499,- var veldig dyrt synes jeg for en annonse der du kan risikere å ikke få solgt kjolen din. Googlet Intermedia AS og der var det mye negativt som dukket opp..

Anonym poster: 8ff90ed4a2b9bed9163eb1abebf12014

• Liker 1
Gjest jente8923
Skrevet

Ikke si ja til det... De ringer ofte når man legger ut ting. Bare hold deg unna =)

Skrevet

Ja... jeg tenkte at om det var noen som hadde god erfaring med dem, så kunne jeg kanskje la skepsisen vike, men det var et par ting her som ikke rimte helt, ja... Jeg skyr unna!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...