Gå til innhold

Jeg har vært forelska i snart 1 år, og sånn vil det fortsette i evigheten!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så forelska i en mann, og har vært det snart i 1 år nå.

Første møtet var jeg der med en nav-dame, og hun ble ganske så sur da hun sa at kjemien stemte så bra mellom meg og ham. Han ble bare stående og se på meg, og jeg ble stående å se på han. Til slutt brøt jeg stemningen og prestenterte meg, fordi alt ble litt rart.

Jeg ble litt flau og skammet meg, for det var vel ikke så professjonelt...

Han sendte meg senere et formelt brev der jeg kunne ta kontakt med han om det var noe jeg lurte på, og jeg hadde sååå lyst til å ringe til han, men jeg turte ikke da jeg ble så redd for at nav-damen skulle finne ut av det.

Jeg kan ikke ta kontakt med han pga jobbsituasjonen vår, og vi går hele tiden og ser på hverandre i smug når vi ser hverandre på jobben.

Han tar nok ikke kontakt med meg pga sin stilling.

Jeg tør ikke ta kontakt med han på facebook i tilfellet han er venner med folk fra jobben, og jeg tør ikke ta kontakt med på jobbtelefonen i tilfellet noen skulle finne ut av det.

Jeg drømmer om han og tenker mye på han, og jeg har møtt han på t-banen ved et par anledninger. Vi bare ser på hverandre i smug, og han bare sitter der. Jeg føler jeg må ta initiativet, men begge gangene feiget jeg ut.

Vet ikke hva jeg skal si engang...

Jeg har aldri følt det sånn for noen før, og jeg kunne ventet i 100 år på han.

Jeg er veldig lei meg fordi ting er som de er, men hva skal jeg gjøre neste gang jeg møter på han på t-banen?

Anonym poster: bb1c2d8352733eedf6be48854609b631

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du på tiltak via Nav i hans bedrift?

Om det ikke er en attføringsbedrift hvor han er ansatt som oppfølger så har ikke navdama noe med det å gjøre...

Anonym poster: 6db9d96d2af7fc1a3961d9733f618629

AnonymBruker
Skrevet

Er du på tiltak via Nav i hans bedrift?

Om det ikke er en attføringsbedrift hvor han er ansatt som oppfølger så har ikke navdama noe med det å gjøre...

Anonym poster: 6db9d96d2af7fc1a3961d9733f618629

Ja, jeg er på tiltak via Nav i hans bedrift.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du kjenner jo ikke fyren en gang! du har vel drømt deg til en personlighet og en framtid med han og holder en forelskelse ved live som ikke er ekte. Siden du har drømt om denne fyren du ikke kjenner allerede i et år så går du jo glipp av virkelig kjærlighet.

Anonym poster: 69ae0df15a73d9fd9dbe8002f882338c

AnonymBruker
Skrevet

Nei, han har sett meg også, så jeg tror ikke det bare er meg som føler det sånn.

Er det noen som kjenner hverandre første gang man tar kontakt med hverandre? En gang må jo bli den første, og det er jo normalt å finne andre interessange?

Har jo sett meg om etter andre også, men finner ingen som passer slik som han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...