Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I går kveld mens samboeren min (igjennom 1 år) var på jobb, satt jeg på pcen å kikket på bilder fra tiden vi møttes og ble sammen. Plutselig oppdaget jeg på det ene bildet at en av hans kondomer manglet på hyllen. Når vi datet på den tiden hadde han en hylle hvor det lå to kondomer (en grønn og en rød). Jeg reagerte at den manglet siden vi aldri har brukt kondom, og at ingen andre går inn på hans soverom foruten om han selv og meg.

Jeg klarte å finne ut cirka når denne kondomen forsvant, og det skjedde rundt en tid hvor kjæresten min klarte å rote med en annen jente på fylla. (Vi var da ikke blitt sammen, men holdt på.) Så det jeg gjorde var å kontakte denne jenta for å høre hvor langt de egentlig gikk. Hun var fryktelig lei for det for hun visste ikke han datet en annen jente og fortalte meg at de bare klinte litt på byen.

Jeg har pratet med kjæresten min om dette og han nekter for å vite noe om hvor kondomen er. Han mener også at det bare var klining den kvelden. (Dette har han unnskyld seg for tidligere).

Så jeg tenker at kjæresten min muligens var utro i begynnelsen av forholdet? Hva skal jeg gjøre? Jeg har nesten lyst å ringe han å si at enten forteller han hva greia med kondomen var, eller så er det slutt :(

Anonym poster: 4710024bc68a4706cd98e9bef717adc3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp det. Du roter rundt i sakene hans, han nekter for det, du leter etter ting du kanskje ikke vil like svaret på, så dropp det. For din samboers privatlivs skyld, og for din egen skyld.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke utro da dere bare holdt på.

Anonym poster: c137e880c3ffa216669f63a2c155a22d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du må for all del ikke ringe han! Skal du ha sannheten ut av noen må det skje ansikt til ansikt, og du må gi slipp på absolutt alle håp. Det merker de, og da sier de sannheten til slutt! Lykke til.

Anonym poster: f0feb9b74e105fdc97e6938054d07b80

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han var ikke utro da dere bare holdt på.

Anonym poster: c137e880c3ffa216669f63a2c155a22d

Jeg mener det selv. Vi var eksklusive, vi hadde bare ikke gjort det offesielt enda. Jeg vil vite om han har bedratt meg en gang. Har han gjort det, kan han umulig vært så forelsket i meg når han møtte meg.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå ringte jeg han. Han er på jobb. Jeg ba han fortelle hvor den kondomen ble av ellers gjør jeg det slutt. Han svarte at han ikke kunne fortelle meg fordi han ikke visste. Jeg påstår han vet, han nekter.

Vi la begge på i frustrasjon. Han kommer vel aldri til å innrømme det... Jævla pyse.

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje den ene kondomen hadde falt ned fra hyllen, og en av dere oppdaget det og la den tilbake, men har glemt det nå, fordi det bare er en bagatell? Sykt sært å ha en rød og en grønn kondom fremme på en hylle btw... jeg tror jeg ville glemt hele saken, og heller vært opptatt av nåtiden.

Anonym poster: cd3d09e9470a816aae0c311beeb9f9cb

• Liker 25
Skrevet

Må si du legger merke til detaljer når du legger merke til at en liten kondom mangler på et BILDE!

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror et troll har tatt kondomet. Mystery solved.

Anonym poster: e0fc1c5128dcde95b4dd8e21e633b77f

• Liker 14
Skrevet

Gratulerer! Denne tråden kom nettopp inn på min topp 10 over KGs rareste tråder!

Og hvis du ønsker å slå opp pga. en manglende kondom på et bilde for lang tid siden, etter å ha spurt både ham og en dame han såvidt rotet med på byen før dere ble sammen, så tror jeg helt ærlig at dere begge har det langt bedre uten hverandre!

• Liker 16
Skrevet

Er dette Tines nye påskekrim?

• Liker 20
Skrevet

Tuller du med meg? Ringer du han på jobb for å få oppklart hvor en kondom har blitt av?

Var det hjemme på gutterommet eller? Kanskje en bror/søster har tatt den? Har han hatt fest? Kanskje en kompis hadde noen på gang og ville sikre seg?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke vel bevart!

Du vil dumpe kjæresten din gjennom et ÅR pga en kondom han hadde til pynt som ikke er på et bilde? Tror han har det bedre uten deg.

Anonym poster: f82e330b050023a6f389bcb78d057746

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei, denne er fra Kondomeriet.

Anonym poster: d1a02d76d8410a3b76ee58898ab66fbe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Ts, du overreagerer så inni granskauen! Jeg hadde ikke orket å være sammen med et så mistenksomt menneske. Du spør han og han sier at han ikke vet. Du presser han til veggs og skal ha en tilståelse som han ikke kan gi deg, og så truer du med å gå hvis han ikke tilstår? Jøss!

Anonym poster: 76789b60b7f1c4c82947f9294484591e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har muligens vært utro, og dere synes det er tull av meg å ta det opp?

Jeg oppdaget det på et bilde tatt på rommet hans. Han bodde alene, så ingen andre har tatt den. Den forsvant på det tidspunktet han rotet med en annen jente på byen.

Skal jeg bare drite i dette?!

ts

Skrevet

:skratte:

Ts, ville latt det ligge. Som en annen her sa kan den godt ha falt ned fra hylla.

• Liker 3
Skrevet

Du ødelegger forholdet ditt...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren har muligens vært utro, og dere synes det er tull av meg å ta det opp?

Han har ikke vært utro når bare er du som "mener at dere var sammen, men ikke offentlige" på tidspunktet.

Anonym poster: d1a02d76d8410a3b76ee58898ab66fbe

• Liker 1
Skrevet

Jeg oppdaget det på et bilde tatt på rommet hans. Han bodde alene, så ingen andre har tatt den. Den forsvant på det tidspunktet han rotet med en annen jente på byen.

Skal jeg bare drite i dette?!

ts

Ja!

Men for meg virker det som at du sliter med tillit og leter etter en grunn til å få mistanken bekreftet og å kunne gjøre det slutt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...