månki Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Har så sinnsykt lyst til å bake pizzaboller, men finner ingen oppskrifter som jeg er helt fornøyd med.. Derfor lurte jeg på om noen her har noen gode pizzabolle oppskrifter? Har lyst til å lage tomatsausen selv (hvis jeg skal ha det med), og derfor lurte jeg også på om noen har ei god oppskrift på tomatsaus?
Gjest navnelapp Skrevet 17. mars 2013 #2 Skrevet 17. mars 2013 Desse er gode, og eg brukar ikkje tomatsaus på dei, men raud pesto. Då blir det ikkje så "vått", og dei blir lettare å handtere.
Gjest Mariah Skrevet 25. mars 2013 #3 Skrevet 25. mars 2013 Ser herlige ut - jeg prøvde en ok oppsktift forrige gang, men er på jakt etter den perfekte:)Får man kjøpt rød pesto på butikker ala Kiwi, eller må jeg til Ica/Ultra/Jacobs?
Gjest gjest17 Skrevet 25. mars 2013 #4 Skrevet 25. mars 2013 Ser herlige ut - jeg prøvde en ok oppsktift forrige gang, men er på jakt etter den perfekte:)Får man kjøpt rød pesto på butikker ala Kiwi, eller må jeg til Ica/Ultra/Jacobs? Jeg vil tro du finner en type eller to :-)
Gjest navnelapp Skrevet 25. mars 2013 #5 Skrevet 25. mars 2013 Eg veit at Rema har det ialllfall, men problemet er at utvalget kan variere frå butikk til butikk. Raud pesto er uansett lett å lage sjølv, her er oppskrifta.
Djungelvrål Skrevet 25. mars 2013 #6 Skrevet 25. mars 2013 Skinke på pizza er smakløst. Det er mye mer smak i krydret kjøttdeig, bacon eller pepperoni.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå