AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Her står alt dere trenger å vite: http://fitnessbloggen.no/styrketrening-for-nybegynnere/ Lykke til Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 Reklame? Anonym poster: 4a49f368117c237dee771fabdb587f3d 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Reklame? Anonym poster: 4a49f368117c237dee771fabdb587f3d For? Ett sunt liv? I så fall, ja Neida, jeg er bare frelst! Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 Anbefaler alltid Fitnessbloggen selv, og det er iallefall ikke betalt anbefaling. Mange gode artikler om trening og kosthold. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Anbefaler alltid Fitnessbloggen selv, og det er iallefall ikke betalt anbefaling. Mange gode artikler om trening og kosthold. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43 Visste ikke at det gikk an å få betaling av fitnessbloggen for å reklamere for de jeg! Er så frelst i de at jeg nekter å tro at de driver på med slik propaganda! Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Visste ikke at det gikk an å få betaling av fitnessbloggen for å reklamere for de jeg! Er så frelst i de at jeg nekter å tro at de driver på med slik propaganda! Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8 Nei, det gjør det sikkert ikke heller. Ville bare understreke at jeg også anbefalte Fitnessbloggen på det varmeste - helt uten hensikter. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43
Supraspinatus Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Fitnessbloggen har flere gode skribenter, men det kommer ofte motstridene råd i de forskjellige artiklene. Det virker ikke som det er noe samkjøring mellom artiklene. Ta fitnessbloggen for det det er. En ressurs for dem som er interessert i trening og helse, men ikke fasiten. 4
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Fitnessbloggen har flere gode skribenter, men det kommer ofte motstridene råd i de forskjellige artiklene. Det virker ikke som det er noe samkjøring mellom artiklene. Ta fitnessbloggen for det det er. En ressurs for dem som er interessert i trening og helse, men ikke fasiten. Denne artikkelen ER fasiten Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8
Gjest made4u Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Fitnessbloggen har flere gode skribenter, men det kommer ofte motstridene råd i de forskjellige artiklene. Det virker ikke som det er noe samkjøring mellom artiklene. Ta fitnessbloggen for det det er. En ressurs for dem som er interessert i trening og helse, men ikke fasiten. Dine råd bærer preg av total kunnskapsmangel og faglig er dem latterlig lesing, å se deg advare klarer ikke jeg å ta seriøst. Fitnessbloggen vil være svært lærerikt for dem som skal starte med trening, de tjener jo en del på reklame og kan således sies å være kommersielle, men er nyttige likevell - og viktigst av alt så oppfordere dem til trening med kunnskap som kan hjelpe og være motivrrende. Jeg har ikke noe å utsette på fitnessbloggen, selv om folk innen treningskretser også er uenige om diverse - men ville ikke topt varsko fordi jeg er uenig i ting og mener det blir for overdrevet etc... Snarere vil jeg anbefale at folk leser og tilegner seg kunnskap der, og at folk overser ditt sprøyt.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Dine råd bærer preg av total kunnskapsmangel og faglig er dem latterlig lesing, å se deg advare klarer ikke jeg å ta seriøst. Fitnessbloggen vil være svært lærerikt for dem som skal starte med trening, de tjener jo en del på reklame og kan således sies å være kommersielle, men er nyttige likevell - og viktigst av alt så oppfordere dem til trening med kunnskap som kan hjelpe og være motivrrende. Jeg har ikke noe å utsette på fitnessbloggen, selv om folk innen treningskretser også er uenige om diverse - men ville ikke topt varsko fordi jeg er uenig i ting og mener det blir for overdrevet etc... Snarere vil jeg anbefale at folk leser og tilegner seg kunnskap der, og at folk overser ditt sprøyt. Fitnessbloggen anbefaler også periodisk faste, som du har skrevet at du synes er latterlig. Om det er noen som fremstår som latterlige her, så er det du, made4u. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43 7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #11 Skrevet 15. mars 2013 Dine råd bærer preg av total kunnskapsmangel og faglig er dem latterlig lesing, å se deg advare klarer ikke jeg å ta seriøst. Snarere vil jeg anbefale at folk leser og tilegner seg kunnskap der, og at folk overser ditt sprøyt. Ro deg ned nå. Og ikke kast stein i glasshus. Anonym poster: 539a0611f0184aa2c7ae54d82c8c0f20 7
Gjest made4u Skrevet 16. mars 2013 #12 Skrevet 16. mars 2013 Sitter ikke og kaster stein i glasshus da rådene jeg gir har bred forankring i fagmiljøet og stemmer sett fra et faglig ståsted, supraspinatus kommer alt for ofte med ting som faglig blir fullstendig galt og som er helt vannvittig -blottlegger da at man heller burde holde kjeft og at det svares på ting hun ikke kan noe om.
Gjest made4u Skrevet 16. mars 2013 #13 Skrevet 16. mars 2013 Fitnessbloggen anbefaler også periodisk faste, som du har skrevet at du synes er latterlig. Om det er noen som fremstår som latterlige her, så er det du, made4u. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43 Man kan ikke dømme siden for det, men riktig at periodisk faste er noe jeg ikke ser noen gode argumenter for uansett presentasjon og hvor presentabelt det presenteres. Like fult er det en bra blogg om trening.
Gjest Søgni Skrevet 16. mars 2013 #14 Skrevet 16. mars 2013 Sitter ikke og kaster stein i glasshus da rådene jeg gir har bred forankring i fagmiljøet og stemmer sett fra et faglig ståsted, supraspinatus kommer alt for ofte med ting som faglig blir fullstendig galt og som er helt vannvittig -blottlegger da at man heller burde holde kjeft og at det svares på ting hun ikke kan noe om. Kan jeg spørre om hva du mener med at rådene dine har forankring i "fagmiljøet" og at de stemmer sett fra et "faglig ståsted"? Her inne er jo alle deltakere på lik linje, og meningen er jo å diskutere, og da rekker det liksom ikke å skrive at man faglig sett og fra et faglig ståsted (igjen, hva mener du med det?) har rett. Siden du tydeligvis er en eller annen autoritet på området, så vet du nok også at Sannheten din kan diskuteres. Til nå har jeg nemlig sett at du ofte er ivrigst på å skrive i dramatiske vendinger om hvor rett du tar og hvor feil andre tar, det er derfor jeg spør. 4
Supraspinatus Skrevet 16. mars 2013 #15 Skrevet 16. mars 2013 (endret) Dine råd bærer preg av total kunnskapsmangel og faglig er dem latterlig lesing, å se deg advare klarer ikke jeg å ta seriøst. Jeg må bare humre her. Du sitter jammen godt på din høye hest made4u! Hvis du hadde brukt like mye energi på å backe opp det du skriver med referanser som du bruker på å ærekrenke andre brukere da tror jeg du hadde blitt bedre likt her inne! Denne artikkelen ER fasiten Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8 Hehe. Jeg er ikke enig i det, men det er en god artikkel. Det skal den ha. Jeg synes dog den tar bort nyansene mellom forskjellige typer trening og kosthold. Den forherliger en type trening og kosthold når man vet at det finnes flere veier til Rom. Alle veier fører vel dit? For nybegynnere er jo det alltid bra og bare starte et sted og da er den artikkelen kjekk å ha. Spesielt når den tar all begrepsforklaringen osv. Fitnessbloggen vil være svært lærerikt for dem som skal starte med trening, de tjener jo en del på reklame og kan således sies å være kommersielle, men er nyttige likevell - og viktigst av alt så oppfordere dem til trening med kunnskap som kan hjelpe og være motivrrende. Jeg har ikke noe å utsette på fitnessbloggen, selv om folk innen treningskretser også er uenige om diverse - men ville ikke topt varsko fordi jeg er uenig i ting og mener det blir for overdrevet etc... Snarere vil jeg anbefale at folk leser og tilegner seg kunnskap der, og at folk overser ditt sprøyt. Nå roper jeg for så vidt ikke varsku om fitnessbloggen. Jeg bare skriver at en bør være oppmerksom på at bloggen består av en rekke individuelle skribenter som har sine meninger og ytringer om forskjellige tema. Hvis du mener at mine råd er så ute og sykler, mens fitnessbloggen sine ikke er. Hvordan kan du da forsvare din motstand mot lavkarbo når fitnessbloggen har en rekke artikler om lavkarbo, lavkarbo og trening osv? http://fitnessbloggen.no/lavkarbo-prinsipper/ http://fitnessbloggen.no/9-grunner-til-a-unnga-sukker/ http://fitnessbloggen.no/frykten-for-mettet-fett-er-ubegrunnet/ God dag mann, økseskaft! Endret 16. mars 2013 av Supraspinatus 3
punkyB Skrevet 16. mars 2013 #16 Skrevet 16. mars 2013 Det finnes vel ingen fasit på hva som er riktig svar , det finnes flere måter å spise på , flere måter å trene på osv. Man må prøve å finne noe som passe ren selv. Leser selv på fitnessbloggen og har inntrykk av at det finnes mange dyktige folk der. Hvis jeg skal anbefale et sted å begynne å leser vil jeg absolutt anbefale dette.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #17 Skrevet 16. mars 2013 Det er kanskje på tide å legge vekk den utrolige nedlatende tonen din, made4u. Det er mange som kommenterer det, men du fortsetter bare på den samme ufordragelige sti. Jeg er forsåvidt enig i en del av det du skriver, dessverre er det for unyansert og bastant til at jeg klarer å ta deg på alvor. Du gjør narr av erfaringer man har gjort seg, du henviser stadig til et "faglig miljø" uten å komme med en eneste kilde og ordlegger deg stort sett besserwissersk. Rull inn. Anonym poster: 0f52d5f587672703c7562ce5c58feb43 4
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2013 #18 Skrevet 16. mars 2013 Kan jeg spørre om hva du mener med at rådene dine har forankring i "fagmiljøet" og at de stemmer sett fra et "faglig ståsted"? Han har skrevet i en annen tråd at han hadde en idrettskarriere for 20 år siden, et B-kurs i trening og lastebillappen. Det er hans faglige ståsted. Anonym poster: 2a7ab54fe18488e90b333b2666cfda34 3
Gjest made4u Skrevet 18. mars 2013 #19 Skrevet 18. mars 2013 Han har skrevet i en annen tråd at han hadde en idrettskarriere for 20 år siden, et B-kurs i trening og lastebillappen. Det er hans faglige ståsted. Anonym poster: 2a7ab54fe18488e90b333b2666cfda34 Å latterliggjøre meg på helt feil grunnlag kommer du ingen vei med, det jeg skriver blir ikke mindre aktuelt fordet. Hva har det at jeg har drevet idrett og er treningsleder med min kunnskap om kosthold å gjøre, lærte ikke en noe om kosthold på idrettslinja ut over at vi burde spise digg og datt. At jeg eier et transportsfirma er også irrellevant i denne sammenhengen. Du kan forsøke å latterliggjøre meg, om det gleder deg så er jeg glad på dine vegne, håper du føler deg like ok som det jeg føler meg - for livet går rett vei for meg.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2013 #20 Skrevet 18. mars 2013 Å latterliggjøre meg på helt feil grunnlag kommer du ingen vei med, det jeg skriver blir ikke mindre aktuelt fordet. Hva har det at jeg har drevet idrett og er treningsleder med min kunnskap om kosthold å gjøre, lærte ikke en noe om kosthold på idrettslinja ut over at vi burde spise digg og datt. At jeg eier et transportsfirma er også irrellevant i denne sammenhengen. Du kan forsøke å latterliggjøre meg, om det gleder deg så er jeg glad på dine vegne, håper du føler deg like ok som det jeg føler meg - for livet går rett vei for meg. Drit i å ødelegg tråden min! Ts Anonym poster: fca0a2bc3e8b4abdc4121ab06e53b5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå