Gå til innhold

Endelig har jeg funnet ut hvorfor ste-niesen min på 9 er så lei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ste niesen min må ha støtte når hun går pga permanente skader etter en bilulykke hvor hennes biologiske far døde. Idag gråt hun når hun kom (hun kommer til meg 3 dager i uken etter skoletid, fordi moren hennes og broren min som er hennes ste-far jobber sent.

De andre ungene hadde kastet snø på henne og puffet henne og kalt henne krøpling idag, det er visst ikke første gangen de har gjort det, de slenger stadig ting etter henne som sårer henne skikkelig. Endelig fikk jeg vite hva som plaget henne. Så når broren min og hans kone kommer så skal jeg forklare de alt, har allerede ringt foreldrene mine og skolen.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars liten:( Godt hun turte å åpne seg opp for deg! Håper de tar tak i det på skolen og at hun får det bedre!

Anonym poster: 5f35b16d82fa4d4b1db337825d8b5608

• Liker 3
Skrevet

Det er rart hvor slemme barn kan være med hverandre ... men det gjenspeiler jo ofte, men ikke alltid, foreldrene ... Noen barn er jo bare onde.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er favoritt tanten hennes sier hun:) og mine barn er hennes favoritt fetter og kusine:)

Når jeg har fått snakket ut med broren min og hans kone så finner vi ut hva vi skal gjøre videre, om det går så langt at skolen ikke gjør noe, så går vi videre med saken til fellesforbundet!

Gjest Sitronmelisse
Skrevet

Jeg har trua på "mobbevakter" - at frivillige elever er synlige eller inkognito vakter som andre elever kan henvende seg til dersom de ser mobbing! Det vil jo hjelpe at man har noen andre elever med på laget mot mobberen(e).

Gjest Reza08
Skrevet

Huff, stakkars menneske. Ingen fortjener å få en slik behandling. Kjenner at jeg blir mektig provosert av å lese hva de har gjort med henne. Hun har opplevd å miste en av sine nærmeste, og i tillegg bli mobbet. Av egen erfaring vet jeg at dette er vonde greier. Å bli trakassert på denne måten, viser bare mobbernes ekstreme lavmål, og manglende respekt for andre.

Hvis jeg hadde fått høre at noen i min familie eller bekjent hadde blitt utsatt for dette, hadde jeg seriøst gått videre med dette. Hun har det absolutt ikke lett, og tipper at selvtilliten hennes utfordres veldig hardt nå. Bra at dere tar tak i dette, her må skolen vise handlingskraft, og faktisk gjøre noe for å få slutt på denne dritten. Ikke er det uskyldig, og ikke er det morsomt. Disse fortjener å få en skikkelig gjennomgang av hva som er akseptabelt, og hva som ikke er det.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Husker hvor vondt det var på barneskolen når en gutt skrek ut på bussen at "foreldrene dine klarer ikke lage normale barn en gang!!" (Har en funksjonshemmet bror, som fikk en hjerneskade under fødselen)

Barn er virkelig onde og jeg lurer egentlig på hvor de får det ifra?

Det positive i denne situasjonen er at hun åpnet seg for deg og fortalte deg dette! Tøff jente! :)

AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men ste-niese?

Din brors stebarn er din steniese? Snakk om krampaktig koalisjoner.

Dess flere brutte familier, dess flere ny-ord fortolke som insisterer på å kreere familier.

Familie er jo de man ikke velger.

Sry.vet det ar usaklig her, men grensa går før stenieser ett sted.

Anonym poster: 96c49ccc40942076b5e459b738aaaace

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fortolke= for folk.

Skrevet (endret)

Unnskyld, men ste-niese?

Din brors stebarn er din steniese? Snakk om krampaktig koalisjoner.

Dess flere brutte familier, dess flere ny-ord fortolke som insisterer på å kreere familier.

Familie er jo de man ikke velger.

Sry.vet det ar usaklig her, men grensa går før stenieser ett sted.

Jeg ser ikke helt problemet med terminologien "steniese". Ord som dette er ofte nødvendige for å beskrive den moderne familie i dag.

Som bringer meg videre til ditt neste tåpelige utsagn "Familie er jo de man ikke velger". Så din kone/mann er ikke din familie? Ingen blodsrelajoner der, forhåpentligvis, men like fullt din familie.

Den moderne familie blir definert av så mye mer enn bare blodsbånd i dagens samfunn.

Endret av Mumsen86
  • Liker 4
Skrevet

Broren min og konen hans ble skikkelig sinte, og imorgen skal vi ringe til skolen og kreve et møte med alle foreldrene, til barna i klassen, fordi dette skal ikke tålereres! og vi må finne en løsning !

• Liker 3
Skrevet

Huff ... Barn er så skrekkelig fæle med hverandre i blant! Håper det ordner seg for lille jenta. Kan ikke være lett å miste faren sin i en bilulykke, bli permanent skadet selv, og så bli mobbet for det! Håper de som mobber får klar beskjed om å slutte tvert, be ydmykt om unnskyldning, stelle i stand noe hyggelig for henne, og at det er på hodet og rompa ut fra den skolen og over til en annen skole hvis de ikke skjerper seg ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...