Gå til innhold

Hva syns menn om alenemødre?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Nå har det seg slik at jeg er 19 år og 7 mnd på vei, med et forhold som går i dass. Planlegger ikke å få meg en ny kjæreste nærmeste framtid, men jeg er jo ganske så ung. Og lurer sånn "generelt". Er det vanskelig å finne en mann når man er alenemor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ett par bekjente som er alenemødre, og de har tydeligvis ikke problemer med å skaffe seg menn. Hva jeg mener om å bytte menn sånn som de gjør hører vel ikke hjemme her, men du har tydeligvis tenkt til å sette barnet ditt først, noe som absolutt er supert :- D

Nå er du 19 år, og vil tro det er vanskelig å finne noen på din alder som er klar for rollen som stefar. Men dem finnes der ute, bare pass på at du veit han ønsker å bli i stedet for å presentere nye menn for barnet ditt hver 4. måned :)

Dette går bra, selv om du blir alene! Og selv om du ikke finner en kjæreste med en gang, så kommer det nok etterhvert : )

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Kort svar: nei, det er ikke vanskelig. Men da må du nok satse på en "snill" mann :)

AnonymBruker
Skrevet

Ekte mannfolk før ikke opp andre menns unger.

Anonym poster: de9ae058df7ce5545faa7795768923f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er noe veldig sexy med alenemødre,uten at jeg vet hvorfor :)

Anonym poster: ef8a286d4274dbd03efb9f820c5902a1

• Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Nå er jeg veldig glad i barnefar, men pga div grunner vil nok forholdet ikke gå. Og det er bare en av mange grunner til at jeg vil vente en god stund før jeg vil prøve å finne en stefar ja. :-) Og jeg syns selv at det ikke er riktig å ta med forskjellige menn hjem støtt og stadig.

Da håper jeg det fins noen snille menn der ute, hehe.

TS

Skrevet

Ekte mannfolk før ikke opp andre menns unger.

Anonym poster: de9ae058df7ce5545faa7795768923f5

Ekte menn tar vare på barna sine også, men likevel er det mange som velger og la være!?

• Liker 7
Skrevet

Ja det er det. Hilsen ei som har vært alenemor..

• Liker 2
Gjest Katten.
Skrevet

En ung alenemor vil være høvelig uaktuell som partner for min del.

• Liker 2
Gjest Mandalas
Skrevet

Jeg har vært alenemor to ganger. En gang som 20-åring med nyfødt baby og nå nylig blitt alene igjen som 30-åring med to skolebarn. Det er ikke vanskelig å få kjæreste som alenemor syns jeg. For min del blir jeg kjent med snille, stabile, ærlige mannfolk, men det er vel gjerne det man vil ha når man er alenemor?

Gjest Riskjeks
Skrevet

Kort svar: nei, det er ikke vanskelig. Men da må du nok satse på en "snill" mann :)

Vil ikke alle det? :klo:

Hvor vanskelig det er, avhenger av mye. Først og fremst av mulighet til å treffe nye mennesker, vil jeg tro. Man er mye alene når man er alene med barn.

Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg tror det byr på noen utfordringer som går på at fremtidig kjæreste må forholde seg til et barn i tillegg. Litt mer komplisert, og litt vanskeliger å få tid til romantikken vil jeg tro.

Jeg er sikker på at det er fullt mulig å finne seg mann selv om du er alenemor. Så lenge du er deg selv og viser hvem du er, finnes det en mann som vil falle for deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei dritsexy alenemor, men da jeg fikk vite at hun hadde 4 barn med alle forskjellige fedre var det turn off. Så dere lager barn og så bar gjør det slutt? hva om du kommer til å savne exen?

Anonym poster: e82867db9b9c89af3d19c28408bf9d46

• Liker 1
Skrevet

Broren min fant seg en alenemor som hadde et barn som måtte ha støtte til å gå etter en stygg bilulykke hvor faren hennes omkom! Så broren min er et hjertevarmt menneske som har tatt til seg forlovedens datter som sin egen:)

• Liker 1
Gjest lisha
Skrevet

Jeg fant en fantastisk mann, etter å ha vært alenemor i 8 måneder! det sa klikk mellom han og meg, og han og jenta mi har et supert forhold :) han behandler henne som hun var sin egen datter!

vær deg selv, så finns det en som vil falle for deg - selv om du har barn. kanskje ikke med en gang, men det er ingenting å stresse med! er tross alt bedre å være alene og ha det bra, enn å være i et ikkefungrende forhold!

er vel ikke mange menn som er jevngamle med deg som er klar for stepappa-rollen.. men bare vent, så kommer det når du minst venter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...