Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #1 Skrevet 15. mars 2013 Ved tråder som handler om utroskap og skilsmisse sier alle at man finner en ny og bedre mann. Men dette er for mange ønsketenkning. Mange kvinner lever alene resten av livet etter en skilsmisse, og mange som ønsker seg ny mann finner ingen mann som vil forplikte seg på et forhold. I tillegg er det vel også sånn at hvis man finner en ny er han ikke nødvendigvis noe bedre enn han som svek deg. Et lite hjertesukk en litt dum fredag.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #2 Skrevet 15. mars 2013 De aller aller fleste finner en ny før eller siden,men som med alt annet,ingen regel uten unntak. Anonym poster: 26467036a3fb2ed03928a454eb609ba6
I Grosny Skrevet 15. mars 2013 #3 Skrevet 15. mars 2013 Ved tråder som handler om utroskap og skilsmisse sier alle at man finner en ny og bedre mann. Men dette er for mange ønsketenkning. Mange kvinner lever alene resten av livet etter en skilsmisse, og mange som ønsker seg ny mann finner ingen mann som vil forplikte seg på et forhold. I tillegg er det vel også sånn at hvis man finner en ny er han ikke nødvendigvis noe bedre enn han som svek deg. Et lite hjertesukk en litt dum fredag. Min x-kone har klart å finne seg en ny og verre mann, men min siste x er det verre med. Hun ønsker seg vel en på mitt nivå, og det er ikke lett å finne, for de fleste er i fast forhold.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #4 Skrevet 15. mars 2013 nei tror ikke de ALLER FLESTE nødvendigvis finner noen ny. da er det strengt tatt rart det finnes så mange ensomme der ute om DE FLESTE fant seg en ny etter skillsmisse.
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2013 #5 Skrevet 15. mars 2013 Jeg traff en ny raskt , men lette egentlig ikke etter en, hadde tenkt å være alene litt. Det ER mange menn å velge mellom, plutselig snubler man over en man synes er for god til å bare gi slipp på Har det kjempebra
Gjest TS Skrevet 15. mars 2013 #6 Skrevet 15. mars 2013 Min x-kone har klart å finne seg en ny og verre mann, men min siste x er det verre med. Hun ønsker seg vel en på mitt nivå, og det er ikke lett å finne, for de fleste er i fast forhold. Men har du funnet deg en ny da?
I Grosny Skrevet 15. mars 2013 #7 Skrevet 15. mars 2013 Men har du funnet deg en ny da? Ja. Men jeg ønsket det aktivt, og brukte 4 måneder på leting, skriving på Match og snakking. Kanskje mange av de som ikke finner noen, ikke er aktive nok til å lykkes? Det skal snakkes med ganske mange for å finne noen det er gjensidig klaff med. Det som ikke finner noen, har ikke snakket lenge nok med mange nok.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #8 Skrevet 15. mars 2013 Det er jo litt vanskelig for mange å finne en ny, og nettdatingsider passer ikke for alle. Er man lite på byen i tillegg, er tilbudet begrenset. Anonym poster: b3b3bf126a4a73b039fb206bdf0866e7
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #9 Skrevet 15. mars 2013 Jeg brukte 9 år på å finne meg en ny en. Nå lette jeg ikke for livet besto av jobb og unger. Nå er jeg alene igjen og leter ikke. Har vært alene i 5 år. Jeg er altså ikke desperat og lever et helt fint liv alene. Dersom en mann ikke tilfører mitt liv noe positivt så kan det være det samme. Anonym poster: 287f9602bdee7dc777cd1eb508ba64a2
Nusseli Skrevet 15. mars 2013 #10 Skrevet 15. mars 2013 Jag råder alla singlar till att flörta i massvis! Det fungerar, då får du massa kontakt folk Men det bästa är ju ändå att vara singel och fri!! Tänk nu positivt, snart är våren här och då blir folk mer sociala igen. Det finns någon för alla, man måste bara se med de rätta ögonen ;-) 1
I Grosny Skrevet 17. mars 2013 #11 Skrevet 17. mars 2013 Jag råder alla singlar till att flörta i massvis! Det fungerar, då får du massa kontakt folk Men det bästa är ju ändå att vara singel och fri!! Tänk nu positivt, snart är våren här och då blir folk mer sociala igen. Det finns någon för alla, man måste bara se med de rätta ögonen ;-) Enig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå