Gjest Emmanuelle Skrevet 15. mars 2013 #1 Del Skrevet 15. mars 2013 Min fastlege har gått ut i perm og kommer ikke tilbake før etter sommeren. I hans sted har det kommet en vikar som jeg absolutt ikke føler meg komfortabel med. Så da lurer jeg altså på om jeg kan midlertidig be om å få bytte lege, men få tilbake min faste når han er tilbake fra permisjon? Noen som har info eller erfaringer ang dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. mars 2013 #2 Del Skrevet 15. mars 2013 Du kan ikke midlertidig bytte lege. sier du opp din, så mister du plassen. Er denne en populær lege, så er sjansen liten for å få plass igjen. Det du derimot kan, siden det er snakk om kort tid og med mindre du går veldig mye til lege, er å benytte deg av privat lege i mellomtiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 15. mars 2013 #3 Del Skrevet 15. mars 2013 Takk for svar! Vil ikke miste min fantastiske lege, så får bare holde ut med vikaren til han er tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adera Skrevet 15. mars 2013 #4 Del Skrevet 15. mars 2013 Du kan jo be om ein annen lege når du ringer for å bestille time? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. mars 2013 #5 Del Skrevet 15. mars 2013 Ellers så mener jeg at det er en regel på at dersom man flytter, for så å flytte tilbake innen så og så lang tid, så kan man få sin gamle fastlege. Er dog ikke sikker på om denne regelen gjelder når det er en situasjon som din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2013 #6 Del Skrevet 15. mars 2013 Er du så ofte hos legen da? Jeg har ikke vært siden i høst. Hvis du er ofte hos legen så spør om å få timer hos en annen, og hvis du ikke får det så trur jeg ikke at du kan gjøre så mye. Er du sjeldent hos legen så kan du jo og spørre, men da holder du kanskje lettere ut om du får nei. Anonym poster: 6beb2671f3b90909f003af2902045527 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fleecejakke Skrevet 15. mars 2013 #7 Del Skrevet 15. mars 2013 Jeg kom i samme situasjon og byttet til en annen lege på samme kontroret. Håper jeg kommer inn på listen til gamlelegen når han er tilbake. Det er dumt man ikke kan velge vekk dårlige vikarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå