Gå til innhold

6 mnd

Arwen

Anbefalte innlegg

igjen for oss i dag. Jeg skal feire med sambo siden vi ikke fikk feiret forlovelsesdagen. Lage god mat i strøken leilighet. Litt vin..mmmm :hjerter2: :kline::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det hørtes koselig ut! Kanskje vi bør følge deres eksempel i morgen? Da er det nemlig bare 3 mnd til vi skal i ilden.. :P :o :sjarmor::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo egentlig 6 mnd. for meg også i dag Arwen, men vi måtte jo utsette til 30 oktober......

Kos deg i kveld da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har akkurat vært på butikken å kjøpt det jeg trenger til maten + blomster + et kort. Jeg har leid film også. Kanksje ikke så romantisk, men godt med litt tid sammen bare. Har nemlig vært lite av det i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feirer dere på forhånd? Det har jeg ikke hørt om før. Men det er jo koselig det, da. En må benytte alle anledninger en har til å gjøre litt stas på hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi feirer på forhånd, men altså kun fordi vi ikke fikk feiret ett års forlovelses dagen. (og så litt fordi sambo har vært litt stresset i det siste. Han vet ikke at han kommer hjem til god mat :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir han sikkert glad! Noe av det koseligste jeg vet er å overraske mannen når han har hatt en travel og slitsom dag på jobben med god mat, starinlys og leid film og kosekrok i sofaen! :)

Ha det fint i kveld da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...